Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antrax
man KAN nu, för jag har skivan och alltihop i min hand, så teoretiskt sett kan jag. Men det kom även med en lapp till oss återförsäljare som säger vi inte får sälja det än

Tro mig, det kan du inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs
Webhallen äger..

om man har AVI så måste man inte ha leg men om man har Kolli-Nr bara så måste man ha leg???

Jag har alltid tagit ut mina paket med kolliID har aldrig behövt använga leg (jag är under 18). Åk till Posten och prova, kräver dom leg är det bara vänta på mammsen

Permalänk

Jag avstår nog från spelet tills jullovet då jag inte vill riskera mina betyg

Visa signatur

∞ Not my cup of tea ∞

Permalänk
Medlem

MItt paket ska ta sig från karlstad till linköping på 12-timmar....det blir tajt :S.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Brukar vara så att när paketet anländer till posten så läses det in och så skapas en avi som skickas dagen efter.

Jag tar alltid mitt kollinr och går till hämtningsstället med leg o hämtar ut.

Söker paketet på posten.se via kollinr..

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Alltså jag fick en HL2 kupong med mitt ati radeon kort för typ ett år sedan, jag beställde och gjorde exakt som det stod på pappret, nu får några veckor sedan så reggade jag min cd key så att jag skulle kunna ladda ner CS:S. Jag vet inte om jag kommer att få hem HL2 i brevlådan. För nu såg jag att jag kan ladda ner "Hl2 pre-load files" Är det dom filerna jag behöver för att kunna spela hl2 eller är det spelet? som jag sedan bara kan spela imorn??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Alltså jag fick en HL2 kupong med mitt ati radeon kort för typ ett år sedan, jag beställde och gjorde exakt som det stod på pappret, nu får några veckor sedan så reggade jag min cd key så att jag skulle kunna ladda ner CS:S. Jag vet inte om jag kommer att få hem HL2 i brevlådan. För nu såg jag att jag kan ladda ner "Hl2 pre-load files" Är det dom filerna jag behöver för att kunna spela hl2 eller är det spelet? som jag sedan bara kan spela imorn??

Ladda ner preload filerna och invänta det magiska klockslaget 09:00, sen e det bara att lira på.:cool:

Permalänk
Medlem
Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

så preload filerna är alltså spelet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
så preload filerna är alltså spelet?

Korrekt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuppfarmen
Jag avstår nog från spelet tills jullovet då jag inte vill riskera mina betyg

off:

önskar att jag vore som du

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X