Hur får jag nya patchar till spel?

Permalänk
Medlem

Hur får jag nya patchar till spel?

jag har installerat om day of defeat? till stem men har inte den myaste patchen. Hur får jag den nyaste patcharna till day of defeat?

Visa signatur

Jimsen

Permalänk
Medlem

finns många sätt att skaffa patchar... Pröva med att gå in på deras officiella sida under downloads, update mm. inte så svårt som man kan tro ibland

ps. Hittar du en pach där det står "FULL" eller något tycker jag att du ska ladda ner den

Permalänk
Medlem

steam ska uppdatera det automatiskt, tryck bara "play game" så uppdateras det.

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

ja, det ska gå också att bara trycka på play om man kör över steam.

Permalänk
Medlem

ok. men det cpar sig när jag ska joina. det hänger sig. men jag ska pröva att gå in på deras hemsida.

Visa signatur

Jimsen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jimsen
ok. men det cpar sig när jag ska joina. det hänger sig. men jag ska pröva att gå in på deras hemsida.

har du något problem med andra spel på steam?

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

nja hl kan jag inte starta det står något men jag orkar inte kolla vad det står.

Visa signatur

Jimsen

Permalänk
Avstängd

OMG Jim du får ju kolla upp vad som är fel innan du ställer så idiotiska frågor! Du kan ju inte be om hjälp när du inte vet vad du behöver hjälp med, det kanske inte ens är det som är felet? Dessutom hittar du patchar överallt! LAN, DC, Internet osv...oh maj gadd!

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk
Medlem

retyle:
lugna ned hormonerna en aning va?

Jimsen:
tror inte de finns fristående patcher till hl moddar längre.. allt körs genom steam

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

är det första gången du ska in på en server? eller om du kanske har installerat om det? för jag vet när jag installerat om cs:cz så hänger det sig....men man får ha tålamod och vänta ett bra tag...du kan juh altid testa iaf

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Medlem

mm jag hadde installerat om det och innan funkade det men vad gorde du för att det skulle funka väntade du bara?

Visa signatur

Jimsen