Far Cry Behöver hjälp med en sak! :(

Permalänk
Medlem

Far Cry Behöver hjälp med en sak! :(

Hej! Jag har Far Cry och jag har installerat det men sen när jag vill lira det kommer det upp en ruta "Det här programmet kunde inte startas eftersom MSVCR71.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet. " Jag har redan installerat om det men det kommer upp samma sak..vad är felet? snälla hjälp

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Medlem

Sök på dll filen i google o se om du kan ladda ner den. Lägg den sedan i C:\Windows\System(32) eller ev i Far Cry mappen.

Kommer inte riktigt ihåg men jag saknade också en del dll filer.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

när .dll filer saknas är det ofta ett tecken på att det är dags att intstalera om win

Permalänk
Medlem

Har läst att en del haft det problemet så det behöver nog inte bero på Windows.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk

köp spelet så fixar det sig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
köp spelet så fixar det sig...

Ja, varför inte, köp 100 så blir det ännu bättre...

Man får även detta problem då man installerat om Windows på annan partition än spelet och försöker köra farcry.exe.

Visa signatur

Citerar: "Äldreboende i framtiden kommer bara vara ett enda stort LAN.."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antan
Ja, varför inte, köp 100 så blir det ännu bättre...

Man får även detta problem då man installerat om Windows på annan partition än spelet och försöker köra farcry.exe.

"Jag har redan installerat om det men det kommer upp samma sak.."