Permalänk
Medlem

CS är för småglin och ja det är bara idioter som lirar jag tröttnade på cs flera år sen.

Permalänk
Medlem

det var kul när jag var yngre nu e det bara skit...

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Båda är enligt mig i särklass världens bästa spel. Sedan så förstår jag verkligen inte hur folks tycke om vissa unga osäkra och störiga utövere av spelet kan påvärka deras betyg på själva spelet. Spela på rätt servrar bara så är det väldigt underhållande!

Grattis HazZard! Det är intressant att man kan med en enda mening idiotförklara sig själv!

edit: (Inget påhopp, bara ett konstaterande)

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Det riktiga svaret här: Alla tycker olika.

Visa signatur

24 timmar kallt kaffe

Permalänk
Medlem

Blir så aarg!

Jobbigt när alla så där 12 åringar på public skriker i sina mic och ber för fusk och försöker fuska bara!

Visa signatur

:D"J0hnny" B Good:D

Permalänk
Medlem

Cs är kul med klanen men på en public-server står jag inte ut mer än 10 minuter, för det är verkligen inte kul.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
Båda är enligt mig i särklass världens bästa spel. Sedan så förstår jag verkligen inte hur folks tycke om vissa unga osäkra och störiga utövere av spelet kan påvärka deras betyg på själva spelet. Spela på rätt servrar bara så är det väldigt underhållande!

Grattis HazZard! Det är intressant att man kan med en enda mening idiotförklara sig själv!

edit: (Inget påhopp, bara ett konstaterande)

Låt oss säga att du ska spela paintball, och du går ut med ett par grabbar. Sedan visar de sig att dessa är jättebarnsliga och vägrar ge sig på ett väldigt barnsligt sätt. Du blir såklart irriterad och frustrerad. Det hela fortsätter och tillslut är du spritt språngande galen och vägrar att någonsin spela paintball igen.

Hade du spelat med folk som tog det seriöst hade det varit kul. Men nu var det bara frustrerande och jobbigt/tråkigt. Alltså: Dina medspelare spelar större roll än spelet i sig. Med ett par roliga grabbar kan du ha roligare genom att spela Daikatana än vad du kan om du spelar med tråkiga nissar på CS.

Vissa av oss är inga CS-lewts och vet inte riktigt vad en bra server är. När jag vill spela CS så startar jag en server för jag vill bara ha något att göra i 20 minuter innan skolan börjar etc. etc. Varför skulle jag gå med i en klan bara för att få ut något underhållande av spelet? Jovisst, om man nu vet en jättebra låst-private server så visst, gå in i den. Men för oss andra, som bara vill spela lite i små doser så är det lite knepigare. Vi kanske inte vill lägga ner lika mycket tid på spelet som ni vill (and who can blame us?).

Permalänk
Medlem

båda cs är kul MEN jag kan bara lira om det är wc3 mod

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 10Kw/10Kwh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Jag gillar CS men jag gillar därimot inte många av dom som spelar det. CS Spelare måste vara dom som verkligen njuter av att tracka ner på folk. Har alldrig träffat på så många otrevliga spelare som det finns i CS i något annat spel. Annledningen till att jag slutade spela CS va för just detta. Kom ihåg när CS va nytt då va det verkligen ett roligt spel och man träffade på många trevliga personer. Nu trackar dom som är bra ner på dom som råkar vara lite sämmre och så fort den dåliga får ett par frags så skriker dom lotto och hela köret. Ne otrevligare spelare får man nog leta efter.

word, cs är kul men jag lirar bara på lan nu, CS:S är mycket trevligare atmosfär går man tillbkaka till 1.6 så är det ett sånt förbannat gnällande på allt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Låt oss säga att du ska spela paintball, och du går ut med ett par grabbar. Sedan visar de sig att dessa är jättebarnsliga och vägrar ge sig på ett väldigt barnsligt sätt. Du blir såklart irriterad och frustrerad. Det hela fortsätter och tillslut är du spritt språngande galen och vägrar att någonsin spela paintball igen.

Hade du spelat med folk som tog det seriöst hade det varit kul. Men nu var det bara frustrerande och jobbigt/tråkigt. Alltså: Dina medspelare spelar större roll än spelet i sig. Med ett par roliga grabbar kan du ha roligare genom att spela Daikatana än vad du kan om du spelar med tråkiga nissar på CS.

Vissa av oss är inga CS-lewts och vet inte riktigt vad en bra server är. När jag vill spela CS så startar jag en server för jag vill bara ha något att göra i 20 minuter innan skolan börjar etc. etc. Varför skulle jag gå med i en klan bara för att få ut något underhållande av spelet? Jovisst, om man nu vet en jättebra låst-private server så visst, gå in i den. Men för oss andra, som bara vill spela lite i små doser så är det lite knepigare. Vi kanske inte vill lägga ner lika mycket tid på spelet som ni vill (and who can blame us?).

Hej!

Jag är också mestadels en som spelar lite då och då, aldrig spelat i någon klan eller på något seriösare plan. Då jag träffar på en server som jag finner trevlig så lägger jag till den i "Favoriter", sedan så spelar jag på enbart den servern(eller de andra servrarna jag har i "favoriter" och klassar som trevliga.). problem solved.

Angående din gämförelse med Paintballscenariot så skulle jag inte finna "Paintball" tråkigt eller klassa det som ett dåligt spel om jag spelade med omogna och barnsliga människor. Förstår inte riktigt tankesättet.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

CS är tråkigt. Föredrar helt klart UT2004 när det gäller en lagbaserad shooter.

Angående spelarna så respekterar de som spelar det seriöst, såvida de håller det för sig själv. Finns inget värre än idioter som gapar och slår nävarna i bordet så fort de gör något fel. Givetvis är detta inget som är unikt för CS, men det är mycket sällan jag ser någon som spelar tex Q3 och sedan skriker arslet av sig när de förlorar.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

när det väl var nytt så satt man och kollade rätt så mycket på det när kompisar spelade..senare så fick man pröva på det och visst,det var rätt så kul dom första gångerna,men sen blev det SÅÅÅ uttjatat,samma sak hela tiden,smyga,skjuta,dö och vänta i flera min innan nästa spel.
nu tycker jag det är allmänt tråkigt och monotomt.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Håller i stort med mangemani. Gick att lira nåra minuter men efter det så såg jag ingen i det. Handla --> springa en bit --> ställa sig och skjuta --> dö --> vänta = zzzzz

Röstade: Båda suger

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Avstängd

CS är helkul tills man dör och behöver vänta i 5min. Jag brukar spela tills jag dör, då tar det bara 2sekunder att avsluta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hej!

Jag är också mestadels en som spelar lite då och då, aldrig spelat i någon klan eller på något seriösare plan. Då jag träffar på en server som jag finner trevlig så lägger jag till den i "Favoriter", sedan så spelar jag på enbart den servern(eller de andra servrarna jag har i "favoriter" och klassar som trevliga.). problem solved.

Angående din gämförelse med Paintballscenariot så skulle jag inte finna "Paintball" tråkigt eller klassa det som ett dåligt spel om jag spelade med omogna och barnsliga människor. Förstår inte riktigt tankesättet.

Jag vet att favoritsystemet funkar, men på de servers jag spelat på kommer det alltid in whiners förr eller senare. Eller tkare... Eller väldigt jobbiga admins.

Angående paintball: Gå ut och spela paintball/cs med några riktigt jävla jobbiga idioter och föreställ dig sedan att spelet alltid är så.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Angående paintball: Gå ut och spela paintball/cs med några riktigt jävla jobbiga idioter och föreställ dig sedan att spelet alltid är så.

Jo, det låter jobbigt, dock säger det mig inget om varför man skulle ogilla CS.

Var flera månader sedan jag stötte på någon i spelet som störde mitt humör.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo, det låter jobbigt, dock säger det mig inget om varför man skulle ogilla CS.

Var flera månader sedan jag stötte på någon i spelet som störde mitt humör.

Ok. Inte jag.

Permalänk
Medlem

CS 1.6 är roligast.

Permalänk
Medlem

Röstade på båda suger, kan dock vara roligt på ett mindre lan med polarna då alla är lika usla... dock skittråkigt online.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Jag har nästan bara lirat cs:source och tycker det är helt ok. Fattar faktiskt inte vad alla som röstade på "båda suger" anser är problemet. Antagligen är ni bara kinkiga

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

cs 1.6 är roligt om man spelar med kul folk ( givetvis )

Cs:s är inte ens kul om man spelar med kul folk , spelet har ingen själ , som så många nya spel.

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
det är kul att lira på lan med kompisar men inte på public med skrikande 12 åringar

vilken server?..... har aldrig varit med om skrikande 12åringar

Visa signatur

"Allt är gratis när man har bredband"

AMD Athlon 64 4000+ 2.6ghz | 1024mb singel 400mhz | leadtek 6800Ultra 256mb.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Spelen är säkert kul, men varför blir 90% av de som spelar dem vrålande idioter?

Haha *asg*

Nej, det undrar min flickvän också. Tycker visst att det är ett extremt omoget beteende... ^^

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Jag gillar CS men jag gillar därimot inte många av dom som spelar det. CS Spelare måste vara dom som verkligen njuter av att tracka ner på folk. Har alldrig träffat på så många otrevliga spelare som det finns i CS i något annat spel. Annledningen till att jag slutade spela CS va för just detta. Kom ihåg när CS va nytt då va det verkligen ett roligt spel och man träffade på många trevliga personer. Nu trackar dom som är bra ner på dom som råkar vara lite sämmre och så fort den dåliga får ett par frags så skriker dom lotto och hela köret. Ne otrevligare spelare får man nog leta efter.

Man måste ha känslan att hitta rätt sever, det kan jag!
Om det finns störiga ungar så säger jag bara till admin att han ska kicka dem

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

CS: S är extremt kul, medans vanliga CS är hyfsat bra. Så "båda är kul" blev det här.

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
Medlem

Jag tycker att både CS och CS:S är bra grejer.. Spelar iofs bara CS:S nuförtiden.. Det enda jag INTE gillar är väl som någon annan sa att de flesta som spelar det är vrålande idioter.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

jag lirar det men jag är ingen idiot
klart man kan bli lite sur när någon dödar en emd trur men det gäller överallt. Fast jag förstår att vissa älskar att hatar, om man inte har något annat här i livet så..

EDIT: Public e skit

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
CS är för småglin och ja det är bara idioter som lirar jag tröttnade på cs flera år sen.

Kom med något konstruktivt i trådarna eller knip

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Röstade att båda var bra.
Läste att många inte gillade "småglinen" på public servers. Det håller jag med om men man får lägga ner lite tid på att hitta en bra server med seriösa admins. Hittar man det och dom har en seriös hemsida kan det vara riktigt kul när man börjar bli igenkänd. Skoj när ett 20 tal pers säger hej glatt när man loggar på servern.
Lägg ner tid på att hitta "din" server...det är det värt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Spelar inte CS seriöst längre, spelar mest på lan med polare, kan hända att man slinker in på nån public server när man inte har nått vettigare att göra

Source kan jag inte uttala mej om eftersom jag inte har spelat det, men det blir väl till att testa nu när jag får mitt nya grafikkort i veckan.

Därför blir min röst: cs är kul

Visa signatur

Trying is the first step towards failure.

Asus Crosshair IV Formula | Amd Phenom II X6 1075T | 4x 2gb Corsair DDR3 1333MHz | Sapphire Radeon HD 7970 Ghz
Corsair Force 3 120GB | FSP Aurum Gold+ 700W | Fractal Design R3