Playlist i windows Media Player Classic

Permalänk
Avstängd

Playlist i windows Media Player Classic

Jepps.. vet inte om någon skrivit det. Men annars äre CTRL + 7 för att frå fram den i Windows Media Player Classic

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Kanske onödig tråd men om någon hade behövt hjälp med detta så hade som nog frågat

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

Det är inte så svårt att hitta på den i menyn heller...

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Avstängd

såg inte det förns nu du

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har gjort en "add to playlist"-action i högerklicksmenyn för film-filtyper, som kör D:\Program\mplayerC\mplayerc.exe /add "%1"
så jag enkelt kan lägga till saker i playlisten.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Jag har gjort en "add to playlist"-action i högerklicksmenyn för film-filtyper, som kör D:\Program\mplayerC\mplayerc.exe /add "%1"
så jag enkelt kan lägga till saker i playlisten.

Tusen tack för den! Har retat mig länge på avsaknaden av denna funktion. Äntligen kan jag skippa winamp

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Hur lägger man till saker i högerklicksmenyn då?

Visa signatur

» Macbook Air M1