Permalänk
Medlem

hunter är bra ensam tycker jag efter lvl 10

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 10Kw/10Kwh

Permalänk
Medlem

Warrior är starka, ta blacksmith och mining som secondary proffessions i såna fall, det kommer att löna sig, nackdelen är att dom har inga healing skills, så antingen får man förlita sig på mat eller så får man skippa mining/blacksmithing å ta typ first aid grejen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOff
Warrior är starka, ta blacksmith och mining som secondary proffessions i såna fall, det kommer att löna sig, nackdelen är att dom har inga healing skills, så antingen får man förlita sig på mat eller så får man skippa mining/blacksmithing å ta typ first aid grejen!

Du kan ha både blacksmithing/mining och first aid, eftersom first aid är en secondary skill och inte en profession

Visa signatur

"Trying is the first step to faliure" - Homer J. Simpson

Permalänk
Medlem

När kan man börja lira?

Permalänk
Medlem

Aa undrar detsamma som Aramis, vill lira nu !=)

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Senare ikväll om ni har tur. Ingen vet, förutom Blizzard själva.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

snart retail. Snart retail.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Retail? Jag kan logga in, men inga servrar kommer upp

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Retail? Jag kan logga in, men inga servrar kommer upp

Samma för mig, funkade att komma in på kontot men hittade inga servrar. En kompis testade att logga in på sitt som han har köpt och det funkade. Så man blev lite orolig :). Skönt att höra att det är så för andra också.

Permalänk
Medlem

Det ska vara så för er.

Citat:

Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase.

http://en.wow-europe.com/

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Bara för att jag är på ett jävligt bra humör just nu kan jag skicka filerna via msn/ftp/icq/irc(förutsatt att du sitter på undernet eller quakent) till 2 personer samtidigt. pm för info. Sitter på 10mbit BBB. Finns på #sweclockers.com under wizziz..

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LoKtava
Samma för mig, funkade att komma in på kontot men hittade inga servrar. En kompis testade att logga in på sitt som han har köpt och det funkade. Så man blev lite orolig :). Skönt att höra att det är så för andra också.

"Second Phase" har inte startat än, därför kan ni inte spela. Det står klart och tydligt på http://en.wow-europe.com/ : "Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase."

Visa signatur

"Trying is the first step to faliure" - Homer J. Simpson

Permalänk
Medlem

ftp://wow:alban@zoi.no-ip.org

där har ni filerna.. max 4 users

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Torrenten ifrån wowtorrents fungerar inte; "Bad data from tracker"
Bara jag som har problem? :/

Permalänk
Medlem

När startar Second phase?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RozZy
När startar Second phase?

Soon ....
Kan man logga in med sitt nyreggade phase2-konto i klienten för att verifiera att det är registrerat och klart? Har en kompis som fick "invalid account" eller dyl . ...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

IDAG snälla!! Vill ju ha något att göra hela natten

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Soon ....
Kan man logga in med sitt nyreggade phase2-konto i klienten för att verifiera att det är registrerat och klart? Har en kompis som fick "invalid account" eller dyl . ...

Du kan logga in men inte joina någon server etc.

Själv glömde jag lösenorde tpå mitt konto fick creata nytt.

Permalänk
Medlem
Citat:

jag kan logga in men får inte fram nå servrar så han kanske har skrivit fel pass eller nått

Permalänk
Medlem

Hur gör jag om jag redan har version 1 av spelet och vill patcha det?

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Inaktiv

snälla någon som vet ngt snabbare ställe, ftp, elller sida som man kan tanka wow från?

Permalänk
Medlem

startar spelet som vanligt autoupdate....

Visa signatur

Bibeln var skriven av folk som trodde jorden var platt....... Så undrar man varför man tycker kristna är konstiga?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QuuZ
snälla någon som vet ngt snabbare ställe, ftp, elller sida som man kan tanka wow från?

Tanka på DC...

Permalänk

Kan inte registrera... (för mer information om mitt problem besök : http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=40922... )

Edit: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN - Går inte att regga längre.. Jag måste testa detta spel, annars vet jag inte om jag ska köpa eller ej Om någon av er tröttnar får ni gärna Pm:a mig!

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem
Citat:

The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time) for maintenance and patching. This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online early Saturday morning. Once the servers are back up, existing testers will be able to download the patch and play. At the same time those players that have been able to successfully create an account for the second phase will also be able to access the game.

http://en.wow-europe.com/

Permalänk
Medlem

bara å ladda hem det med azareus eller annat bt prog. går i 400 för mig

duger

Permalänk

Imorgonbitti kommer spelet alltså igång... Då hinner jag lagom få hem betan tills dess.. uss torrent

Visa signatur

Workstation: INTEL CORE I7 6700K | 32 GB DDR4 2133Mhz | ASUS STRIX GEFORCE GTX 1070 OC | ~ 3.7 TB | Windows 10 x64 | FRACTICAL DESIGN R4
Server: AMD PHENOM II X6 1055T | 32 GB DDR3 1600Mhz | ~ 10 TB | Vmware ESXI 6.0 | FRACTICAL DESIGN XL
NAS: Xeon(R) CPU E5506 @ 2.13GHz | 16 GB | 4x4TB ~ 7,5TB | UNRAID | FRACTICAL DESIGN XL
Laptop: Macbook Pro 13.3" Retina Early 2013 | 8192 MB | OS X Sierra

Permalänk
Medlem

Hmm..hoppas att man kan lira runt 24.00 då, i bästa fall.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Nu har de stängt registreringen av nya konton.

Permalänk
Medlem

Vem fick mest acconts?? ne skojja bara.. jag är glad att jag fick ett så jag kan prova å se hur bra detta är.. så jag sen när det är på riktigt kan sitta och gräma mig att jag inte har tid