Permalänk
Medlem

Min CPU-fläkt fungerar inte

Det är så att min cpu fläkt har slutat att funka reglera.

Jag har testat sätta ihop 1 med 2 men inget händer.
Undrar om ni vet vad det kan vara?

http://smh03.lbs.se/smh03jonash/flakt.gif

Permalänk
Medlem

Jävlar villen stor bild!...men ja du..kabel nummer 3 då??..prova o bara koppla in den på moderkortet om du kan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxer
Jävlar villen stor bild!...men ja du..kabel nummer 3 då??..prova o bara koppla in den på moderkortet om du kan

Haha jo lite stor bild kanske =P
Hmm tänkte på det också, men den är så kort så den går nog inte att koppla in på moderkortet =/

Permalänk
Medlem

mmm..men ta bort fläkte n o koppla in den korta kablen o testa om den snurrar annars är den nog död

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxer
mmm..men ta bort fläkte n o koppla in den korta kablen o testa om den snurrar annars är den nog död

mjo, själva fläkten snurrar i 2800rpm bara att den inte går att reglera.

Permalänk
Hedersmedlem

Gjorde om bilden till länk och fixade topic. Lägg lite mer arbete på dina trådar i fortsättningen.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Permalänk
Avstängd

det var VÄLDIGT uselt.

Visa signatur

En stämma i din bane sång

Permalänk
Medlem

i ring nummer 1 så ska du koppla ihopa kablarna dom är ju redan skalade lite så det är bara att skruva ihopa dom så att själva metall trådarna rör vid varann

Visa signatur

dothan 730 . asus p4gd1. 2*512 twinmoss speed premium pc3500 bh-5 . hiper 580w . ati x800pro . 2tb+ . sb audigy 2 zs . nec 3500a . antec p160

Permalänk

sätt ihop kablarna i ring 1 eller sätt en jumper på ruta 3....har sån fläkt..

Visa signatur

AMD Athlon XP 2200+ Throroughbred | Asus A7V600-X | 512 PC2700 | 280gb hd | Gainward Geforce 3 ti200/500 128mb GS | CoolerMaster Centurion 5 + Chieftech 360W