Titta på TV4 vid 1900 NU

Permalänk

Titta på TV4 vid 1900 NU

Titta på TV4 nu vid 1900, dom ska ta upp piratkopiering.!!!

Visa signatur

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Permalänk
Avstängd

va?!
då måste jag också kolla

Visa signatur

p4 3.0 prescott - 1600 mb ram - 6600gt och 120 gig segate

Permalänk
Medlem

nyhterna eller?

Permalänk

Jepp nyheterna

Visa signatur

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Permalänk
Medlem

"Vitryska staten gömmer avrättade kroppar"...

Permalänk
Avstängd

nää

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Kommer alldeles strax

Visa signatur

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

nu e det!!

edit: GO JENS!!!

Permalänk
Medlem

aha , 4:an .. tittar nu

Permalänk
Medlem

över 4000 anmälningar dubblats bara idag

Permalänk
Medlem

Henrik Pontén = Tengil!

Död åt Tengil!

Visa signatur

Shuttle XPC SN95GV2 <A64 3500+ Winchester> <2X512 pc 3200 DCDDR> <1070GB HDD> <Leadtek 6800le @ 12/1.6 400/900 1.3v> [2001:a]

Permalänk
Hedersmedlem

Någon som känner igen något användarnamn från DC++ listan som visades i slutet ?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Rätt åt dom jävlarna... ner med APB ...

ehem... om man nu får säga så här... Ber om ursäkt om det kan ses som stötande mot någon

Visa signatur

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Permalänk
Medlem

Märkte ni att de satt på DC och uploadade grejer? Jag tyckte att det var lite ironiskt.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk

Kan ju vara freeware också, btw var Jens lite flummig

Permalänk
Medlem

Big_PHat: Det är deras såkallade "nya program" som ska hitta oss pirater

Permalänk
Medlem

FAAAAAAAAAAAAAAN att klockan ska hinna bli 19:22 innan man ser denna tråd!
Ledsen man blir.

Visa signatur

_:_

Permalänk
Medlem

men fan ja missa var det nåt intressant ?

Permalänk
Hedersmedlem

Man kan se nyheterna på TV4s hemsida, dock verkar man behöva registrera för att se dem (nyaste?). Har inte fått det där bekräftelsemailet från dem ännu (5 minuter!).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

oj denna tråden ligger visst lite fel...

Permalänk

jaha då har nyheterna varit... jag fick en del som jag undrat över förklarat!
om dom nu berättade som det var, både från APB och övriga folk!

Jag trodde att APB fick tag piraternas uppgifter, men om dom först skickar varningsbrevet till internet leverantören och sedan är det upp till dom att vidta åtgärder. och internet leverantörern har ju rätt att ha tillgång till ens person uppgifter!!

sedan sade dom ju att man vill få ip adressen hos folk att bli som ett personnummer eller något. att man ska kunna knyta den till en person och att man ska kunna få personuppgifter genom att ha ip adressen.
men där tror jag att det tar stopp. det är ju hur lätt som helst att få tag i ip adresser från folk i hela världen och om man har rätt att få fram person uppgifter med hjälp av dom så blir hela sverige öppet för resten av världen. plus att en ip adress inte är kopplad till en viss person utan en dator som kanske 4 eller kanske 100 personer delar på.
och hur gör man med de som byter ip adress varje gång dom kopplar upp sig mot internet?

Permalänk
Hedersmedlem

Här har ni textversionen av nyhetsinslaget antar jag:
http://www.tv4.se/visa/?ID=374125

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Fast det kommer säkert också med på 22 nyheterna om 2tim för er som missat.

Permalänk

Kan ju hoppas på de att dom visar de kl.22 igen..

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Ingen som har spelat in Tror jag missade halva av det men hoppas dom skärper sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAoX
nu e det!!

edit: GO JENS!!!

undra varför han är emot antipiratbyrån

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
undra varför han är emot antipiratbyrån

Hehe.. ja de kan man ju undra

EDIT: Hmm.. En liten tankeställare bara... Hur skulle denna värd se ut om det inte fanns några piarater då...? Alla pirater har ju oxå en del av naturens gång...

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

illa att man inte kan spela fram i tv4's webb-tv =/ Ungefär när kom inslaget i 19.00 nyheterna?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!