Dator är (äntligen) beställd! Sista kommentarer?

Permalänk
Medlem

Dator är (äntligen) beställd! Sista kommentarer?

Jag har ÄNTLIGEN beställt min dator (efter ca 2-3 års väntan på en egen) och vill se om det är något sista jag har glömt. Var jävligt nervös när jag tryckte på "beställ"-knappen, kan jag säga. Jag satte ihop och tog bort lite småsaker hela tiden för att få ner priset (efter mammas krav, hon som betalar för kalaset), så jag vet inte om det är exakt som nu, men men.

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?cartId=134692

Sista kommentarer/ påpekanden?

Permalänk
Medlem

Tycker det såg bra ut! Ha så roligt med den!

Permalänk
Medlem

Tack!

Jag tycker jag har förtjänt det, men det är fortfarande lite saker som kan gå snett.

*Kompabilitetsproblem
*Varor som går/är sönder (vid ankomst)
*Saknade sladdar/delar
*Krångel i första boot
*Osv

Det här gnager på mig. Kan ingen säga att jag har med allt och berätta hur (o)ofta saker brukar gå snett? Jag orkar inte skicka saker fram och tillbaks för att de är trasiga!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeroqp
Tack!

Jag tycker jag har förtjänt det, men det är fortfarande lite saker som kan gå snett.

*Kompabilitetsproblem
*Varor som går/är sönder (vid ankomst)
*Saknade sladdar/delar
*Krångel i första boot
*Osv

Det här gnager på mig. Kan ingen säga att jag har med allt och berätta hur (o)ofta saker brukar gå snett? Jag orkar inte skicka saker fram och tillbaks för att de är trasiga!

Med vaselin och våld går alltid
Nä, ärligt talat går det nästan aldrig snett... Se till att ha ett bra arbetsbord,bra förberedelser med chassit osv, alla delar osv......

LYCKA TILL!

Permalänk
Medlem

Ingen fara det går nog bra, se till att vara försiktig när du sätter ihop delarna bara så du inte förstör något i din iver

Oli: aldrig stavas aldrig med två L och alltid stavas alltid med två L

Visa signatur

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47745...
| Shuttle SN25P | AMD Athlon64 Venice 3500+ | 2gb Corsair TWINX 3200 | HIS Radeon X850XT | WD Raptor 74gb | WD Caviar 160Gb | Hyundai L90D+ 19" TFT | Glatt humör |

Permalänk
Medlem

Det enda som saknas är en processor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aKuBaBu
Det enda som saknas är en processor.

Du får inte vara så snabb att trycka OK när varningsrutor dyker upp, det kan gå riktigt illa.

Permalänk
Medlem

Ja, som tur är så beställde jag innan den försvann från lager, så jag borde väl få den?

Permalänk
Medlem

Du har beställt några grejer som är "på väg" och som inte har bekräftat leveransdatum. Så bli inte besviken om det tar längre tid att få datorn.

Permalänk
Medlem

inget chassie?
om du beställde chassie så skulle du slippa beställa fläkt, etc...
och ATA kablar? dom kom med mitt modekort när jag bara beställde modekortet!

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

Jo, beställde ett Chieftec, likadan som den som recenseras här.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krill3
Hum ingen processor

Fel igen. CPUn beställdes... är bara inte i lager :nu:.