Aerocool JetMaster Jr - Snyggaste chassit någonsin?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av L0rden
Och Fult. Jag tror att de flesta här på Swec tycker likadant. Inte så många som gillar "gamer-chassin" här.

Du....sluta tro och skriv vad du tycker istället.
Jag hatar folk som ska tror de vet allt här på forumet.

Visa signatur

I'll be there till the end, When everything falls down, Will you hold my hand

Permalänk
Medlem

Nja, inget revolutionerande precis, upplägget inne i lådan var ju inte särskilt bra. Utseendet föll inte mig i smaken heller.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte faktiskt det var ganska snyggt
Men det kanske kan bero på att jag har en midistereoanläggning här på datorbordet vars design "påminner" om den där lådan.

Men jag hade nog undvikit att ha lysande fläktar och grejer, för DET, är verkligen störande i längden.

Ett stort minus på att det verkade vara trångt i lådan dock.
Blir lätt ett helvete då när man fått in lite grejer och inser att man har en kabelhärva på 3 ton att försöka gömma undan...

/P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

Plast raket på G.

Gillar det inte alls

Visa signatur

System: AMD 3500+ @2409Mhz . Asus A8N SLI . Club 3D Geforce 6600GT . 1024 MB Kingmax . Raptor 74Gb + WD 160Gb . Chieftec Mesh Fulltower .
Kylning: Zalman 7000Alcu . Zalman VF700Alcu . Zalman NB47J . Zalman HDDCooler x 2 . Coolermaster 120mm x 2 . Titan 120mm x2
Mods: ChieftecBTX-Layout - Routen Yrke: Elektriker

Permalänk
Medlem

men ge er.. smaken är som baken. låt killen gilla sin glasslåda.

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0bb1t
Håller inte riktigt med dig där du Är 13 år och har spelat cs sen 1.3 (:P) och jag ska snart beställa ett CoolerMaster Stacker så fort vi kommer hem från Finland...

du är 13 o har spelat cs sen 1.3? mjo.. låter ju väldigt troligt.. men om du nu HAR gjort d.. så borde du ju inte ta åt dig iom att om du spelat sen 1.3 har du inte "precis börjat spela cs" eller hur?

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tompa14
Du....sluta tro och skriv vad du tycker istället.
Jag hatar folk som ska tror de vet allt här på forumet.

Kommer ifrån rättmun? Du har ju inte ens kommit ur sweclockers trånga registerings vagina knappt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tompa14
Du....sluta tro och skriv vad du tycker istället.
Jag hatar folk som ska tror de vet allt här på forumet.

Oj vad intressant. Nu känner jag mig som en hel människa när jag vet att Tompa14 hatar folk som tror att de vet allt här på forumet. Vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan denna upplysning.

OnTopic: För att vara mer konstruktiv tycker jag att fronten ser för plastig och velig ut. Men smaken är som röven - klöven.

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HawkHo
e väl jättesnyggt om man är 12 år o tycker om blinkande saker..

absolut

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zadazi

Håller med dig... Är ju fulare en min gamla söndersågade låda.. Eller kanske inte..

Förmodligen är det det....

Förbaskat ful låda :/

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

Riktigt osmakligt chassi, I say.

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem

Märks att medelåldern har sänkts på Swec de sista åren. Mycket "dagis-chassin" nuförtiden. Inget fel med det, bara ett kallt konstaterande.

Permalänk

oftast tycker man väl att alla som är yngre än en själv är lite jobbiga, eller? Och eftersom mest yngre gillar trådens chassi och det fortfarande finns fler folk här över 15 så kommer många hat-kommentarer hehe

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

de märks också att de mäst kritiseras härpå swe med om nu en tycker att de ser knas ut och en anan tycker de va coolt låt varandra tycka de då isf o tjata om de. alla har vi olika smak just nu i mitt rumm står min första dator+chassi (var runt 11-12 när jag fick den) den är fullproppad med lysrör och alt där till och sen står ett cheftec fulltower som är så rent de kan bli och har iofs lysrör men de va för jag hade några över så om nu killen (som jag gissar på att de är) som skrev tråden är i de stadiet o gilla sådana chassin Låt han va de de var ju fan AS soft första gången man hittade lysande och coola grejer, men nu är de ju dom släta, förnster-fria,lysande-fria och alt där till chssina som är "fina".
så plz sluta klaga på varandra kom med nån trevlig komentar iaf

OnTopic: de var inte direkt min smak som val av chassi skulle kanske inte ha de under skriv bordet presis men om jag fick de skulle jag fan ta de för de va rätt soft front (kan ju altid sätta upp en katt-lucka där och lura katten till en säker död)

Goldstar

Edit: kommer säkert få massa kommentarer och skit för mitt inlägg men pm:a mig isf o spamma tråden då!

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av goldstar
de märks också att de mäst kritiseras härpå swe med om nu en tycker att de ser knas ut och en anan tycker de va coolt låt varandra tycka de då isf o tjata om de. alla har vi olika smak just nu i mitt rumm står min första dator+chassi (var runt 11-12 när jag fick den) den är fullproppad med lysrör och alt där till och sen står ett cheftec fulltower som är så rent de kan bli och har iofs lysrör men de va för jag hade några över så om nu killen (som jag gissar på att de är) som skrev tråden är i de stadiet o gilla sådana chassin Låt han va de de var ju fan AS soft första gången man hittade lysande och coola grejer, men nu är de ju dom släta, förnster-fria,lysande-fria och alt där till chssina som är "fina".
så plz sluta klaga på varandra kom med nån trevlig komentar iaf

OnTopic: de var inte direkt min smak som val av chassi skulle kanske inte ha de under skriv bordet presis men om jag fick de skulle jag fan ta de för de va rätt soft front (kan ju altid sätta upp en katt-lucka där och lura katten till en säker död)

Goldstar

Edit: kommer säkert få massa kommentarer och skit för mitt inlägg men pm:a mig isf o spamma tråden då!

Tummen upp för de orden.
Låt folk tycka vad de vill, och sluta kritisera folk som inte tycker som "den stora anynoma massan".

/P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

Kvaliten på lådan är nog dessvärre inte den bästa. Jag gillar dock utseendet. Jag diggar lite tacky stil på datorn, krims krams if you will.
Och jag håller nog med en del andra som skrivit. Lägg av med personangreppen. Konstatera att ni inte gillar lådan men att kalla folk för idioter och småbarn för att dom gillar det är riktigt riktigt löjligt och säger betydligt mer om er än de som faktiskt vågar erkänna att dom gillar chassit. Mycket sånt här trams på swec på sistone.

Permalänk
Medlem

kan för att spalta ut lite:
antingen köper denna grupp 1 av dessa 2 alternativ

plastiga muppchassin som trådskaparen visade och ex nemesis och annat fjortisblinkblink

eller

Det största överdåniga chassi de kan komma på att stoppa in sitt K8S-MX

Edit: de skl gamerchassina ser oftast jobbigt lika ut inuti dvs. 0.7mm plåt enkel hdd och cd-racks lösning och 80mm fläktar + ett switchat 350-400watts agg

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

Uuuh.. gamerchassit.. Dock snyggare än de här viperskiten och allt vad de heter.. Men det var precis på gränsen.. uurk..

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är ganska så okej, ser lite brutalt ut, men det är bara kuligt enligt mig.

Permalänk
Medlem

För att vara lite nyskapande:

Chassiet föll mig inte i smaken.

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

designen var bara för mycket av allt om man säger så.
sedan är det nog ett helvete att arbete i det för dom brukar inte vara rymliga direkt.

och att dra in vattenkylning i den är nog att glömma.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hehe, jag tycker det är rolígt med sånna där övergrunakde chassin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taran
Skulle hellre bada naken i sirap och rulla mig i strössel än att köpa det. Men det är bara min åsikt.

Skulle häldre se på när du gjorde det (hemska tanke) än att köpa detdär chassit :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tycker det är lite konstigt.
det verkar nästan som om man kommenterar användaren ist för själva chassit. gäller dock inte i den här tråden. ganska ofta annars ser jag detta

men jag är ju född 91... så vad vet jag.:confused:

no offence

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem

Han fråga om åsikt och här kommer min: "Blä."

Sen förstår jag inte hur folk orkar och sitta och bråka om varandras åsikter, "Du är omogen för du tycker inte detta chassit är fult ..... blaaa..."..

Permalänk
Musikälskare

ush

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ni är för söta. Hade goTall eller Wolverine gjort ett chassi med en jetmotor i fronten hade det låtit annorlunda.

*gissar*

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Hahahahahahaha

Så sant, så sant.. (fast det är väl inte säkert)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Ni är för söta. Hade goTall eller Wolverine gjort ett chassi med en jetmotor i fronten hade det låtit annorlunda.

*gissar*

hahahahhaha!!
Jag tycker du slog huvet på spiken ganska bra där!

/P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uber_90
Han fråga om åsikt och här kommer min: "Blä."

Sen förstår jag inte hur folk orkar och sitta och bråka om varandras åsikter, "Du är omogen för du tycker inte detta chassit är fult ..... blaaa..."..

i vilket inlägg?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Ni är för söta. Hade goTall eller Wolverine gjort ett chassi med en jetmotor i fronten hade det låtit annorlunda.

*gissar*

Citat:

Ursprungligen inskrivet av uber_90
Hahahahahahaha

Så sant, så sant.. (fast det är väl inte säkert)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter77

hahahahhaha!!
Jag tycker du slog huvet på spiken ganska bra där!

/P

det var ju det jag menade med mitt inlägg...

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zWeaX
i vilket inlägg?

"e väl jättesnyggt om man är 12 år o tycker om blinkande saker.. "

ungefär så? orkar inte läsa igenom hela tråden igen.