Permalänk
Medlem

Musmatta!

Hej !

Jag ska köpa en musmatta som enbart är tänk till spel (FPS)
Det finns så många olika att välja på att måste ha tips på någon bra matta.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för material ens, innan har jag använt musmattor av tyg men nu är jag osäker, men jag gillar inte mattor av metall som inte har någon belägning eller glasmusmattor, tex icepad.

I CS spelar jag med 3-5 i sensitivity

Musmattan måste finnas på denna sidan http://www.caseking.de/shop/catalog/default.php?cPath=31_111_... , en tysk moddning sida som fraktar till sverige för en billigpeng.. super sida som har en massa saker som de svenska butikena inte har, billigt är det också!

musmattan kan också i undantags fall finnas på gtek eller komplett, min kompis ska beställa saker därifrån

Vill ni veta mer så fråga.. jag hoppas det kan finnas någon som kan hjälpa mig lite med att hitta en som passar mig.. och bara så ni vet, jag vill inte ha en glowpad då jag ska gjöra en själv.. men andra coola, unika mattor vill jag gjärna ha

Tack / Johan

[Edit] Det som är mest hype just nu är en Q-pad

Permalänk
Medlem

skriver som jag gjorde på fragbite köp q-pad

Permalänk
Medlem

okej.. är dessa verkling då bra som alla säger.. finns det inte bättre mattor till fps ( har hört att den inte är så bra till FPS )

kolla gjärna efterfler på Caseking.de

Permalänk

qpad är perfekt till spel

Permalänk
Medlem

qpad är skön

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Medlem

bord + optisk/laser = sant

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Medlem

mx518 + func 1030 (L)

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

MX518+SteelPad 4D+Musebungee

Permalänk
Medlem

Att man köper en musmatta som kostar över 200 kr e bara för mycket... =/

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Permalänk
Medlem

func

Visa signatur

Ibook G4 1.2 ghz, 768 mb ram, BT, 60 gb hdd.

Permalänk

Själv har jag en mx510 och en everglide och de funkar väldigt bra tycker jag, bara de att min musmatta har fläkat upp sig så den e som en båge men när man har handen på den åker den ner igen som en båge, sköööönt

Permalänk
Medlem

q-pad, har en själv som kommunen bjöd mig på. inte så fint motiv då kanske men skön som fan är den