Permalänk
Medlem

Äntligen lite info om D600! :)

Nu har äntligen Samsung släppt den på sin sida...
Men desto mer besviken blev jag när jag såg PRELIMINÄRA releasedatumet... med EDGE måste man vänta tills nov! :/ Men men, den som väntar på något gott...

http://www.samsung.com/se/products/mobilephone/gsm/sgh_d600.a...

Den vinröda var inte så beautiful...

Visa signatur

Kapten Falköga slår till igen! =)

Permalänk
Medlem

Tv/Audio -Out verkar ju hur grymt som helst ju!

Permalänk
Medlem

femenin..

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem

Enda som var nämnvärt på den där telefonen är väl TV/Audio Out då, resten ser totalt meningslöst ut...

Vad är det för fel på Samsung, vågar inte dom byta modell på sina mobiler?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Enda som var nämnvärt på den där telefonen är väl TV/Audio Out då, resten ser totalt meningslöst ut...

Vad är det för fel på Samsung, vågar inte dom byta modell på sina mobiler?

D500:an sålde ju riktigt bra så det försöker väll rida på vågen ett litet tag till.
Men kolla Nokias telefoner... hur olika varandra är de ?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Sharp 902 har A/V ut så det är inte så märkvärdigt...

Permalänk
Medlem

Mr.E>>> Vadå inte byta modell? Visst att det har massor av vikbara och nu börja de med mer slide, men det har ju även på gång de nya utan vik eller slide...

Här är de tre nyaste och den vikbara reagera på vissa RÖRELSER!
Vikbar: http://www.samsung.com/se/products/mobilephone/gsm/sgh_e760.a...
Slide: http://www.samsung.com/se/products/mobilephone/gsm/sgh_d600.a...
Vanlig: http://www.samsung.com/se/presscenter/samsunglocalpress/samsu...

Visa signatur

Kapten Falköga slår till igen! =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Enda som var nämnvärt på den där telefonen är väl TV/Audio Out då, resten ser totalt meningslöst ut...

Vad är det för fel på Samsung, vågar inte dom byta modell på sina mobiler?

Ok, så då är K750i och W800i totalt värdelös då eftersom de delar specs med D600 men utan TV-Out? Skulle vara intressant och veta vilken mobil som i dagsläget uppfyller dina krav på en meningsfull mobil? Och varför vågar de inte byta modell? D600 har ju ffs bara två föregångare med slidefunktion, nu ett år senare har Nokia hakat på med fyra egna mobiler med slide så så ute är de inte med designen. Att de däremot tjötar på med deras totalt monotoma modeller av vikbara mobiler är en annan sak.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Ok, så då är K750i och W800i totalt värdelös då eftersom de delar specs med D600 men utan TV-Out? Skulle vara intressant och veta vilken mobil som i dagsläget uppfyller dina krav på en meningsfull mobil? Och varför vågar de inte byta modell? D600 har ju ffs bara två föregångare med slidefunktion, nu ett år senare har Nokia hakat på med fyra egna mobiler med slide så så ute är de inte med designen. Att de däremot tjötar på med deras totalt monotoma modeller av vikbara mobiler är en annan sak.

Jag tycker att Samsungs mobiler har sett likadana ut väldigt länge nu, och en telefon jag tycker passar mina behov bra är bland annat SE K700i...

Puss puss

Permalänk
Medlem

Mr.E> Du titta inte på länken va?

Visa signatur

Kapten Falköga slår till igen! =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Jag tycker att Samsungs mobiler har sett likadana ut väldigt länge nu, och en telefon jag tycker passar mina behov bra är bland annat SE K700i...

Puss puss

Jo är K700i är en bra o billig mobil men hela ditt uttalande känns väldigt gripit rakt ur luften och utan direkt motivering (jo ja gillar Samsung )... Hade det som sagt rört sig om t.ex X460 eller någon så hade jag hållt med dig fullt ut. Men med tanke på att D600 enbart är den andra mobilen i D-serien så känns det inte som att Samsung har pumpat ut modeller till döds i den serien riktigt än... Sen har D500 blivit utnämnd till Samsungs bästa mobil någonsin så förhoppningsvis kommer D600 leva upp till det också...

Puss puss

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Enda som var nämnvärt på den där telefonen är väl TV/Audio Out då, resten ser totalt meningslöst ut...

Vad är det för fel på Samsung, vågar inte dom byta modell på sina mobiler?

sony ericsson o nokia har ju tv ut funktionen som tillbehör så det är inget nytt

Permalänk

Vill bara tillägga att min D600 funkar fint.. tillbehören kommer nog att öka iom att den släpps snart. Funkar som den ska, är inte ngn tidigare Samsung köpare.. men den e bra mycket roligare än alla andra.. enda som saknas e Radio, men men..

Permalänk

Vad är edge ?

Visa signatur

Shuttle XPC . 3,2 Ghz . 1024 mb ram. 250 gb. Radeon X800 .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av citruz_59
Vad är edge ?

Fattigmans-3G kan man säga. Utökade datahastigheter i GSM-nätet. Är sakta på G i Sverige...

Visa signatur

My arms, your hearse