Permalänk

Söker information om C-pen

Jag är i stort behov av en C-pen eller liknande översättar-grej. Behöver översätta byråkratisk engelsk text när jag inte sitter vid datorn. Kan någon visa var man kan köpa olika sorter av en "c-pen" eller finns det olika benämningar?Har endast hittat en, som bl. a säljs på inet och dustin, men den verkade endast kunna läsa streckkoder och ean nummer och var dessutom inte trådlös. Jag vill ju kunna sitta på bussen och sånt.

Fråga nr 2 är vad man behöver för programvara till såna här appareter? Och var får man tag på lexikon att lägga in i minnet?

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

http://www.cpen.com/

där kanske du kan hitta lite information?
sedan är det väl bara att söka på www.buggy.nu och hitta var den är billigast.

Visa signatur

i7 4770k & GTX 1080 & 32GB ram

Permalänk

jag sökte på buggy, fick 3 träffar.....jag kan nog svära på att fler än tre butiker i hela landet säljer produkten.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]