Permalänk
Medlem

This world suck! Du måste klara det Pale!

Permalänk
Medlem

Har sitter man och gnäller över småsaker... men det är ju inget emot vad du går igenom direkt. Hoppas verkligen det går att bota det här och att du kan besegra cancern. Känns hemskt att sånt här drabbar någon så ung, men världen är verkligen inte rättvis :(.

Kommer ihåg när jag började läsa tråden och innan du fick reda på att du hade cancer och så, och jag kunde nog aldrig gissa att det var nåt sånt här från början heller.

Vet egentligen inte vad jag ska säga, så jag skrev bara lite... Jag har inte ord för riktigt vad jag ska skriva egentligen. Men en sak är säker, jag hoppas av hela mitt hjärta att du blir frisk, och ge inte upp hoppet!

Krya på dig!

(tack för att den här tråden kom tillbaka igen)

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk
Sötast

Hoppas verkligen att det blir till det bättre för dig.

Permalänk
Musikälskare

Ge cancern va den tål du klarar det mannen !!! Tror på dig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Som alla andra så hoppas jag verkligen att du klarar dig ur cancern, vet inte riktigt vad mer som kan sägas egetnligen. Önskar iaf dig lycka till i kampen :).

Loaded hälsar btw.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad man ska säga.. Hemskt att höra att
läget är som det är.
Kan (tyvärr!) inte göra mycket mer än att önska dig lycka till,
hoppas och tror att detta verkligen går bra!

Sköt om dig!

Visa signatur

- Det var Fan! sa Filén, tittade i kikarn o blekna´.
- Det var Filén! sa Fan och tittade i andra änden.

Permalänk
Medlem

Kämpa på, Pale.
Jävligt tråkigt att höra att det blir värre - och med lungorna och allt det där :(:(
Hoppas verkligen du klarar dig ur det här och kan leva lyckligt och långt. ^^

Visa signatur

Laptop: Zepto 6214W, Core Duo @ 2.0 GHz, 2048 MB RAM, 100 GB 7200 rpm
Server: Asus A7N8X Deluxe 2.0, Athlon XP 2500+ Barton, 2*Corsair 1024 MB, 200 GB Seagate, 3*320 GB WD3200 varav 2*RAID Edition

Permalänk
Medlem

Fan va tråkigt att höra Pale. Trodde det hade gått bättre och så får man veta det här :(.
Men kämpa på! Du har tagit dg igenom så mkt redan och ska fanemig klara det här också!

Permalänk
Avstängd

pwna cancern riktigt hårt från alla på swec plz!

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Han suger.

Permalänk
Medlem

fällde faktiskt ett par tårar för dej under denna tråden
allt detta verkar ju vara så jävla grymt.
Men kämpa på och visa att inget är omöjligt.

kämpa!! kämpa!! kämpa!!

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

Pale kämpa på!
du klarar det...

Visa signatur

Den som har ordning och reda pa sitt skrivbord har det i skallen ocksa....
oreda kan man ju tolka som man vill..

Permalänk

Du är en förebild för oss alla Pale
Kämpa på du kommer att klara det!!!

Permalänk
Medlem

Krya på dig! kämpa!:up:

du skall klara det!

Permalänk
Medlem

Tack swec för att ni låste upp tråden igen.. Pale kan bara önska dig lycka till, cancer är verkligen orättvist, drabbar bara dom bästa, har själv tre släktmedlemmar med det.. Önskar dig verkligen lycka till.. KÄMPA!

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Som alla andra så hoppas jag verkligen att du klarar dig ur cancern, vet inte riktigt vad mer som kan sägas egetnligen. Önskar iaf dig lycka till i kampen :).

Loaded hälsar btw.

bah, det skulle ju jag säga :s

ja, han är som du kanske vet avstängd och kan därför inte skriva nåt i forumet alls..

btw, valkyria, är det du från FFA eller är det jag som är trött?

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Hedersmedlem

Ingen ide att ens försöka föreställa sig vad du går igenom just nu!
Kämpa på [-Pale-] och ge aldrig upp!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Hedersmedlem

735 inlägg, det var verkligen värt att läsa varenda. För vid varje svar som Pale skrev så kämpade du på som bara den, och jag kan inte tro annat än att du gör det nu också!

Jag tror inte cancern har en chans mot dina inhumana krafter

Permalänk
Medlem

Jag vill inte att du skall dö.

Sök fonder, det finns många som stödjer caner.

=/ Hoppas du klarar allt bra.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

håll i hatten här händer det grejer nästan så att man blir lite sugen på att sluta röka när man läser om det här.. kanske kan göra det för att visa mitt hat mot försäkringskassan eller något annat produktivt..

Kom igen nu Pale hoppas att allt löser sig för dig.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

De är bara att kämpa på.

http://www.illustreradvetenskap.com/polopoly.jsp?d=147&a=2690
Ska börjas testa på människor 2006. Hoppas medicinen blir effektiv, kommer vara ett stort genombrott i kampen mot cancern!

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

ahh shit vafan när tar det slut?! det påminner lite om min mamma som hela tiden får tillbaka tumörer i fingrarna men nu är det inte lika farligt som ditt problem... jaja hoppas allt går bra för dig och håller tummarna...

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk

För det första så vill jag tacka mod. för att du tog upp denna tråden, jag har funderat en del på hur det har gått för dig Pale.
Vem vet, snart kanske ni slår på stort och testar att öppna ÖÄ?

Det var ett tag sen jag läste denna tråden för första gången... Tiden har gått fort. Jag är hemskt ledsen att få höra om att det har spridit säg igen.
Jag trodde och hoppades att det skulle vara över efter tredje gången (?).

En blogg skulle vara intresant att läsa, och kanske ett skönt sätt att ventilera sina känslor. Att soc eller vem det var ska hålla på och jävlas känns förjävligt. Har de inget bättre för sig? Kanske så är det dags för en liten "pro-pale" mailbombning...

Jag önskar dig all lycka och hoppas att du kan njuta av livets ljusa stunder.

Erik Ehrlinder.

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Vila i frid

Hejsan.

Värkligen tack för alla lyckönskingar, det behövs just nu.
Jag ska ta och skriva en liten sammanställning någon dag om hur de behandlingar jag fått fungerat. Och hur de går till.
Hoppas oxå att jag ska kunna "blogga", lite problem just nu med min laptop bara.

Någon tippsade om olika fonder man kan söka. Och det har jag gjort.
Fått 5000kr ekonomiskt bidrag av en fond nu i sommras. Så jag har iaf haft en skapligt bra sommar
Fick även 9000kr till en Laptop utav CTRF (cancer och trafikskadades riks förbund)
Dock så fungerar den jag valde (acer aspire 1522) inte så bra, blir för varm hela tiden.

Bråkade ordentligt med försäkringskassan och fick tillslut mitt fall omprövat och får nu ekonomiskt stöd av dem. Tog bara 1 1/2 år

Vill tacka moderaterna för att tråden kom tillbaka. Ganska skönt att ventilera och prata om det.

Om någon har nå frågor så är det bara att fråga, spelar ingen roll hur korkad frågan kan tyckas vara så ska jag svara så gott jag kan.

Mvh // Pale

Permalänk

Måste kännas hopplöst, att sjukdomen hela tiden kommer tillbaka, men det gäller väl att försöka vara positiv, i den utsträckning det nu går efter allt du har gått igenom.

Hoppas och håller tummarna för att du ska ta dig igenom även detta och att ett botemedel för cancer kommer inom kort!

Krya på dig killen, och ge för guds skull inte upp!

Permalänk

fan va trist att läsa att den är tillbaka.. jag och säkert många andra har haft närstående gå bort i cancer...
Jag hoppas verkligen att du kommer klara det!
alla lyckönskningar!

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk

Keep the spirit alive!

Kämpa på och bli frisk nuuuuu!

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Jag kan ju bara säga att jag följde denna tråden sen första början, o det första jag tänkte när öä slog igen portarna var hur jag skulle få reda på hur det gick för dig [-Pale-].
Nu börjar det låta lite uttjatat, men kämpa på! Jag hoppas att du blir bättre!
jag känner ingen som haft cancer, men man har ju läst en del o det är verkligen inget kul
Jag tror dock du kan klara det!

//Sgt. Stinger

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Avstängd

roligt att tråden har kommit tillbaka, hoppas du kickar lite cancer ass. keep it up

Visa signatur

i'm back

Permalänk
Medlem

Illa att den kom tillbaka :/
kämpa på, du slog den sist och du kan göra det igen!

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

krya på dig.

Visa signatur

på luft : 2600c@3700, 3200e@4300
7900gs @ 750/1800 3dmark05:11411, 3dmark06: 6875
6200agp @ 673/718 3dmark03: 8107, 3dmarl 05: 3458