w800i för 2 375 spänn??

Permalänk
Avstängd

Tihi jag tänkte lite fel med värdebevisgrejen ^^ Tänkte presentkort.

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem

hahahaha, *dör*

Visa signatur

a roma solo la lazio

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saminos
hahahaha, *dör*

*återupplivar*

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
PlusGironummer: 41 88 52-0
VITA LINJEN C/O NILSSON
DALHEMSV 135 B, 254 60 HELSINGBORG
är adressen till Plusgirokontot, privat bostadsområde?
[Edit]Många adresser blir det...
[Edit 2]Adressen är registrerad på:

Anne-Lie Enforsen

Hemmatelefon finns på adressen, så ja, det är nog en privatperson som bor där. Och det skulle inte förvåna mig ett dugg om ägaren till webshopen är någon i precis myndig ålder som vill tjäna en hacka snabbt, och mamma Anne-Lie är helt ovetande om sonens affärer.

Någon som ska ringa?

EDIT: Kolla på det här. Avstängd från tradera http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=16637599

Permalänk
Medlem

Någon som bor i närheten och vill gå till adressen och säga "hej, jag vill köpa 10 st w800i" Han har ju skrivit på sidan att han har det och att det finns i lager. Tror juridikt sett att han är skyldig att sälja till det priset. han har ju inte skrivit något om att han "Det kan förekomma eventuelle skrivfel och vi har rätten att ändra pris och pruduktinformation". Så han måste nog sälja till det priset... Jag är ingen expert men det kanske finns någon där ute.. ?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Dom svara inte på telefonen när jag ringer, skumt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
http://www.linjen.e-butik.se/ står adressen:
Vita Linjer
Minörgatan 4
254 61 Helsingborg

och på http://www.vitalinjer.se/ står adressen:
Vita Linjer
Skaragatan 65
252 64 Helsingborg

Undrar varför det är två olika adresser till samma företag... och varför man har två hemsidor.

EDIT:
Någon hade dessutom skickat mail och frågade hur det kunde vara så billigt och fick då till svar att det bara var en anställd. På hemsidan står det däremot "Vi" på flera ställen

EDIT2:
På vitalinjer.se finns inte heller mobiltelefoner att köpa utan bara upplåsning med mera

Man skriver ofta vi för det känns seriösare. Finns massor med exempel på detta.

Permalänk
Hedersmedlem

Wow...vilket pris, jag har redan beställt 5st, betalat in och väntar med spänning på när dom kommer, blir nog nån kort review då

varför inte ringa hem?

http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?Vkiid=E%2fHJZnngJL6...

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Discokungen

Alleand: Hoppas du var oseriös

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Hedersmedlem

Vadårå....till det priset e det ju ett kap, nejdå ärligt talat så skulle det krävas måshjärna för att betala in till deras postgiro.

Det står ju inte änns vad man ska skriva på talongen, bara nummer och att man ska göra det fort som fan.

Permalänk
Medlem

Kan ingen ringa till hemnumret och säga att du vill beställa 5 st W800i och se hur personen reagerar?

Permalänk
Hedersmedlem

ska ta och göra det imorn om ingen orkar ikväll...ska prova hur det blir om man ringer på vanliga telefontider.

Du/Ni som fick fram namn på henne...hur fick ni fram det egentligen? Bara så jag vet vad jag ska säga om hon frågar hur jag fick det numret.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alleand
Du/Ni som fick fram namn på henne...hur fick ni fram det egentligen? Bara så jag vet vad jag ska säga om hon frågar hur jag fick det numret.

Jag sökte på plusgironumret (http://www.plusgirot.se) och fick fram adress, sökte på Eniro på adressen och fick fram namnet och telefonnumret (som jag valde att inte lägga ut här p.g.a risk för 11 miljoner busringningar) samt karta över området.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alleand
ska ta och göra det imorn om ingen orkar ikväll...ska prova hur det blir om man ringer på vanliga telefontider.

Spela in samtalet om du har möjlighet till det

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FraXioN
Spela in samtalet om du har möjlighet till det

Mmm...ska kolla om jag kan fixa det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
PlusGironummer: 41 88 52-0
VITA LINJEN C/O NILSSON
DALHEMSV 135 B, 254 60 HELSINGBORG
är adressen till Plusgirokontot, privat bostadsområde?
[Edit]Många adresser blir det...
[Edit 2]Adressen är registrerad på:

Anne-Lie Enforsen

Hemmatelefon finns på adressen, så ja, det är nog en privatperson som bor där. Och det skulle inte förvåna mig ett dugg om ägaren till webshopen är någon i precis myndig ålder som vill tjäna en hacka snabbt, och mamma Anne-Lie är helt ovetande om sonens affärer.

"Efternamn, Mellannamn, Förnamn", född -42 , har en bra bit över 200.000 i skulder, 19 betalningsanmärkningar.

Hittade även en Nilsson på samma adress, orkade inte räkna antalet betalningsanmärkningar, men de va en jäkla massa, född -78
Skuldsaldo på ~50.000.

Och som redan sagts så är org.nr på sidan som sagt falskt.

Edit: Ops, kom på att PuL gäller här, tog bort namnet

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Skulle nog inte handla där..

Mailade E-butik (dom som tillhandahåller lösningen) och enligt dom var detta en testbutik som någon gått i skarp drift med. Alltså har dom inte ens något aktivt avtal med dom.

Så ett rungande NEJ, till att handla där...

Visa signatur

DIABoLiQ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decibel
"Efternamn, Mellannamn, Förnamn", född -42 , har en bra bit över 200.000 i skulder, 19 betalningsanmärkningar.

Hittade även en Nilsson på samma adress, orkade inte räkna antalet betalningsanmärkningar, men de va en jäkla massa, född -78
Skuldsaldo på ~50.000.

Och som redan sagts så är org.nr på sidan som sagt falskt.

Edit: Ops, kom på att PuL gäller här, tog bort namnet

Kan man ta reda på hur mycket en person har i bet anmärkningar genom internet?
ex skatteverkets hemsida el dylikt?

Skulle va sjyst om nån kunde ge en länk.

Permalänk
Medlem

Nej det går inte. Du kan dock ringa och fråga då det är en offentlig uppgift.

Visa signatur

[size="1"]1700+ JIUHB 0308MPMW | NF7-S 2.0 | 2 x 256 TwinMos Winbond 3200 | Hercules 8500 LE | Seagate Barracuda 80Gb IV | Enermax EG365P-VE 350W | Alpha PAL 8045 | Enermax 80 mm | Sony Trinitron G420 19"[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Testperioden för din testbutik har gått ut.

Du har nu tre alternativ.

1. Vill du utvärdera e-butiken några dagar till? E-posta eller ring till oss och meddela vilken e-butik det gäller (se e-post och telefonnummer nedan).

2. Du kan beställa din e-butik på sidan www.e-butik.se/p_bestallbutik.asp. Vill du ha din testbutik aktiverad, ange det i fältet "Övriga upplysningar" på beställningssidan.

3. Gör du ingenting kommer din testbutik att tas bort om några dagar.

E-butik i Norden AB
support@e-butik.se
08-410 097 50

åhå?

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Kan man ta reda på hur mycket en person har i bet anmärkningar genom internet?
ex skatteverkets hemsida el dylikt?

Skulle va sjyst om nån kunde ge en länk.

Det är ingen gratistjänst jag använder, det kostar pengar att göra sökningar dessutom är det fast månadsavgift, så inget för en vanlig privatperson att ha direkt

Och ja, det går att kolla varenda kotte i sverige, som även sagts kan du ringa och få samma info.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Permalänk
Medlem

stpg nåt i tidnnigen idag mo att man kan dkica ett sms å få reda på allt åsnt här.. 30:- skulle dekosta.. men ägaren till företaget påpear att i dagens läge är det bara uppgifter som man kan få gratis via skatteverket som de tillhandahåller..

Fär att få uppgifterna gratis via skatteverket behöver man bara åpersonens personnummer..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru
stpg nåt i tidnnigen idag mo att man kan dkica ett sms å få reda på allt åsnt här.. 30:- skulle dekosta.. men ägaren till företaget påpear att i dagens läge är det bara uppgifter som man kan få gratis via skatteverket som de tillhandahåller..

Fär att få uppgifterna gratis via skatteverket behöver man bara åpersonens personnummer..

Nästa gång kan du ta det lite lugnare när du skriver Var en aning svårt att förstå det där. Först säger du att det kostar sen att det är gratis

Permalänk
Medlem

aj fan.. läste visst inte vad jag skrev =P

Alltså deras tjänst kostar 30:-. Men de uppgifter du får är gratis att hämta via skatteverket.. Antar att det är en tjänst för de mindre behövande som inte orkar gå till skattekontoret.

PS: Denna gång läste jag igenom..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "dj"
Nej det går inte. Du kan dock ringa och fråga då det är en offentlig uppgift.

Är det skatteverket man ringer då?

Permalänk
Hedersmedlem

Otroligt störande.. Borde nästan göra något.

Visa signatur

Gammal är gubbe