Problem med låsta JPG filer

Permalänk
Medlem

Problem med låsta JPG filer

Har en del bilder som av någon anledning blivit låsta! vet inte varför & av vad
Bilderna går inte flytta inte heller kolla på i något bildprogram

Sökte här på forumet efter hjälp & hittade Programmet WhoLockMe

körde det på mina Jpg filer som var låsta & då stod det att det var explorer.exe som låste dom!..

Så då körde jag Total Commander & försökte flytta dom men det gick inte heller..!! vad kan jag göra

är dom förlorade?

Visa signatur

-=] cOz In Da HousE ]=-
#1 Game:
CPU: Intel I7 950 | GPU: Asus GTX480 | Ram: Corsair 3x2GB XMS3 CL7 | Chassie: Cooler Master HAF X | Moderbord: ASUS Rampage III Extreme | Nätagg: Corsair HX1000W | Skärmar: 2 st BENQ Led 24" |Kylning: EK Vatten

Permalänk
Hedersmedlem

Ha Total Commander igång, gå in i task managern och döda explorer.exe. Sen borde du kunna flytta filerna.

Är detta ett problem för alla som kör WinXP eller bara för dem som inte uppgraderat ordentligt? Känns som ett evigt problem med WinXP detta. Dock inte ett problem jag haft någon kontakt med personligen eftersom jag kör Win2k.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

har testat! det..!! alltså filerna kan jag flytta med programmet CopyLock men dom är fortfarande låsta!..

Dödar jag explorer.exe är dom också fortfarande låsta!..

Visa signatur

-=] cOz In Da HousE ]=-
#1 Game:
CPU: Intel I7 950 | GPU: Asus GTX480 | Ram: Corsair 3x2GB XMS3 CL7 | Chassie: Cooler Master HAF X | Moderbord: ASUS Rampage III Extreme | Nätagg: Corsair HX1000W | Skärmar: 2 st BENQ Led 24" |Kylning: EK Vatten