Logitech Z-5500 stativ tips

Permalänk

Logitech Z-5500 stativ tips

hej, mina z-5500 högtalare sitter brevid varandra på mitt bord, och jag vill gärna ha rikitg surround!, så jag undrade ifall ni visste någon bra högtalarställ som sitter på golvet, och som ni vet passar dom här högtalarna.

Tack

Permalänk
Medlem

upp, jag undrar samma sak, någon som har något bra råd?

Permalänk

Jag satte upp mina på väggarna i fin surround formation ^^. Köpte bara lite längre högtalar kablar och drog dem längst väggarna. Vart rätt fint och bra det.

Permalänk
Medlem

har oxo mina upsatta på väggen

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

jag har inte orka satt upp mina än... alla högtalare på skrivbordet, skulle va bra om man fick stativ tips

Permalänk
Medlem

måste ju vara smidigare som folket här skriver att sätta upp dom på väggen.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

om woofern ska stå 60cm ifrån tv/datorn, vart ska man placera den då?

har mina funderingar på att hänga upp högtalarna jag med. måste ju bli bäst.

Permalänk
Medlem

själv har ja 2 st såna

http://www.tvnisse.se/prodimg/96-1.gif

Permalänk

Skoj att ha kablar liggandes på golvet. Jag tycker iaf att det är bätter om man sätter upp dem på väggen och drar kablarna längs med golv/tak listen.
Smälter in bättre också.

Permalänk
Medlem

Visst de håller jag med om men som i mitt fall så har jag mitt system står i vardagsrummet å de e likson 30kvm så min lösning e stativ som jag ställer bakom mig när ja spelar å sen flyttar undan när ja inte spelar

Permalänk

bygg själv vet ja!;)

sittej också och väntar på mina z-5500 och nya datorn:D
får se hur ja sätter upp dom

Permalänk
Visa signatur

~ Athlon 64 3200+ ~ A8N-SLI(r) DELUXE ~ 1024Mb ~ 480Gb Hdd ~ PNY 7800GT ~ Tt Tsunami ~ OCZ Modstream ~