Köpte CS Source och det var ingen CD-Key med.

Permalänk
Avstängd

Köpte CS Source och det var ingen CD-Key med.

Fi fasen. Fick hem CS Source med DOD source osv. Fanns ingen lapp med CD-KEY med :(. Två kompisar har köpt det och dom fick en lapp med cd key på. Vafan ska man göra nu?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Skicka tillbaka spelet till affären? Annars kan du ju maila Valve...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

skicka tillbaka spelet?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Skicka tillbaka spelet till affären? Annars kan du ju maila Valve...

Hur ska jag kunna bevisa för valve att jag köpt det och inte fått cd key?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Hur ska jag kunna bevisa för valve att jag köpt det och inte fått cd key?

Fotografera kartong, skivor och kvittot. Skicka det sedan till valve.

Alternativet är att du kontaktar affären som du köpte spelet från.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Hur ska jag kunna bevisa för valve att jag köpt det och inte fått cd key?

Affärer brukar ta imot spel utan key. En kompis köpte WoW utan key och lämnade tillbaka det. Men det fanns inga mer exemplar så han fick pengarna tillbaka.

Permalänk
Avstängd

Svettigt att man har beställt då. Var sugen på att lira idag. Måste man skicka och få ett skickat igen. Kommer ta en vecka uhh.. Nja blir att köpa i butik framöver

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Svettigt att man har beställt då. Var sugen på att lira idag. Måste man skicka och få ett skickat igen. Kommer ta en vecka uhh.. Nja blir att köpa i butik framöver

Min kod som jag fick med mitt CS:Z var "på" skivan, var en länk jag tryckte på eller något så fick jag keyn.

Permalänk
Avstängd

Ahh.. fan jag har ingen DVD rom i min dator. Tänkte att en polare kunde aktivera det men min kod. Hmm får gå in till någon med DVD spelare och fixa det då?

EDIT:

Fler som köpt det som fick aktivera via skivan? Tycker det är lurpass eftersom två kompisar fick med en lapp med cd key:n på

EDIT:

NEpps behöver CD Key för att att aktivera mina spel när jag är inne på steam. Och CDON har inga CS kvar ser jag.. DOH!!

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.