Permalänk
Medlem

nano 4gb -1890:-

Vet inte om många sett det redan men www.teknikboom.se säljer nano 4gb för 1890:- från första till sista nov. *tipsa*

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Medlem

mkt bra sida

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Verkar misstänkt billigt för plasma-TV:n. Antingen blåser de folk, eller så är det lastgamla apparater som ingen annan vill ha.

Permalänk
Medlem

har dom annons du sett eller? jag ser ingen Nano, men väl en fin PSP som är lika billig som priset Siba & Elgiganten lyckades kartella om efert ett kort krig..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

som det står på sidan så öppnar dom 1 november så om ni inte tror att ni är i framtiden så behöver dom inte ha sidan uppe nu ^^

läste i pcgamer en annons att dom har premiärerbjudanden hela november så kanske att dom har någe mer bra sen. tror bara de va tvn, psp o nano i den annonsen.

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Medlem

Den TV:n är den något att ha? Jag har nämligen inte någon TV i dagsläget och funderar på antingen en platttv eller en projje i den prisklassen..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Finns även en k750i för 2690:- i annonsen. Annonserar dom i pcgamer är det inget lurendrejeri.

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nithlon
Finns även en k750i för 2690:- i annonsen. Annonserar dom i pcgamer är det inget lurendrejeri.

Varför det?

Blew eller vad de hette annonserade ju i flera stora dagstidningar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0x
Varför det?

Blew eller vad de hette annonserade ju i flera stora dagstidningar.

Så vet dom ju allt om modermodemet också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rotten
Så vet dom ju allt om modermodemet också.

haha, say what?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
haha, say what?

Vad menar du? modermodemet FTW

Permalänk
Medlem

Sen fanns ju itbutiken Techzone som förra julen slänge ut massa anonnser även i etablerade ittidningar. Detta stod i Pc För Alla September 2005 Nr 7 sid 82-84.

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nu har de öppnat, det måste väl vara lurendrejeri?

Permalänk

Eh, vad sjutton. iPod mini för 590kr.
Är det någon som vet något mer om dom här?

Permalänk
Hedersmedlem

http://www.teknikboom.com/contact.htm

Jävlar verkar ju nästan seriöst, är det en scam är det bra gjort. Saknar dock ORG-nummet, vilket känns lite suspekt.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

Kingston Secure Digital 1GB
Pris: 390,00 kr

något suspect, det är tyo halva priset!

Xbox och ps2 för 700

PS?

men varför är det två helt olika sidor på .se och .com?

Edit:

4. Betalningssätt
I kassan väljer du även vilket betalningsalternativ du föredrar. Kredit-/kontokort kommer att erbjudas inom kort. Tillvidare erbjuds förskottsbetalning som ett säkert alternativ.

5. Varför erbjuder ni inga andra betalningssätt utöver förskottsbetalning och kredit-/kontokort?
Eftersom vi levererar varan hela vägen från Frankfurt i Tyskland anses det av oss vara en för hög kreditrisk att erbjuda betalning mot faktura eller postförskott. Vi har dessutom i d

misstankarna ökar!

Edit2:

här var en annan kontakt sida

http://www.xelera.se/hantera/e-handel_v2/main.php?page=2&appI...

Permalänk

Vågar man handla ngt där? Jäkligt sugen på en ipod mini för 599kr

Permalänk
Medlem

Man blir ju lite sugen på att lägga en beställning. Det ser onekligen väldigt seriöst ut, men det är ju också meningen om det nu är bluff.

Edit: Noterar att deras webbyrå även har gjort möbelbutiken Chilli:s hemsida. Jag antar att det bör tolkas som ett plus.

Permalänk
Medlem

Jag testar! återkommer.

edit : Kollade runt lite och det är ju bara förstasidan som har otroligt bra priser, resten av utbudet ligger på samma som andra butiker.
Ska testa på en ipod mini, känner att jag har råd med om dom lurar mig :). peace

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Ok. Jag är riktigt sugen på en sån om man verkligen får en till det priset! Håll oss uppdaterade hur det går med ditt köp.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Annars kan man ju skaffa ett kreditkort med bedrägeri-skydd typ AmEx Blue.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

Hmm låter för bra för att vara sant. Jag hoppas på att det inte är en bluff så att jag kan beställa en massa billiga prylar

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk

Finns ju organisationsnummer på http://www.xelera.se/hantera/e-handel_v2/main.php?page=2&appI...
Kan man inte kolla upp det?
Bankgironummret tillhör det där Sweden EU Transport som dom säger sig vara tillhöra, domänen är registerad till något SilverTec AB som har en box i silverdalen, en Peter Eriksson står som kontaktpersson och det är väl samma som står som produkt och säljchef hos teknikboom.

Edit: Någon med fax som skulle kunna ringa till skatteverkets servicetelefon och begära ut f-skattesedeln eller vad det kallas?

Permalänk

Men altså det kan ju bara inte vara sant. Det är ju omöjligt.

Varför skulle dom bara ha förskottsbetalning för?

Skulle kännas som att man slängde pengarna i sjön som man beställde därifrån.

Visa signatur

[XP2400+ 2,0ghz] [2x256mb DDR ram] [80gb WD] [EPoX 8K9AI Moderkort] [GeForce 4MX] [NEC 2500 8x]

Permalänk

Ja testa för skojsskull att beställa ett par KOSS Porta Pro för 190kr, skitsamma om man blir blåst på den summan ^_^

Visa signatur

Philips 273E | Gigabyte MA770-UD3 | Phenom II 940BE@3.4Ghz | OCZ Vendetta 2 | 2x2048MB Corsair XMS2 | Radeon HD4770 512MB | Antec P180B | Corsair Powersupply 520W | Logitech MX1100 | Logitech Illuminated | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberfrog
Ja testa för skojsskull att beställa ett par KOSS Porta Pro för 190kr, skitsamma om man blir blåst på den summan ^_^

Gutt
Plz låt oss veta om du hinner få dina grunkor innan 31 november

Visa signatur

Okay... okay...

Permalänk
Medlem

Verkar helt klart vara för bra för att vara sant.

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem

ja tror att det är en tuff marknad för ett nytt företag så jag skulle tippa på att man skulle behöva ha sjukt låga priser för att folk ens ska bry sig och att det är värt att gå minus i början för att få kunder.

har ingenting me dom o göra men ja tror inte det går att fejka ett postorderföretag (utan o bli stämda o hamna bland jordens avskum) idag då dom knappast kan lura sveriges banker o allt vad det nu är som behövs.

men säg te så fort du fått dina koss om du får dom ^^

Visa signatur

nej tack