Hur länge vara en Northon Premunation?

Permalänk

Hur länge vara en Northon Premunation?

som topic..det kostar lite under 500 för en ny premunation, men jag hittar inte hur länge den varar

Permalänk
Medlem

Re: Hur länge vara en Northon Premunation?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
som topic..det kostar lite under 500 för en ny premunation, men jag hittar inte hur länge den varar

Vad är en prenumation?

Permalänk

Re: Re: Hur länge vara en Northon Premunation?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Worm
Vad är en prenumation?

jag gissar att det e en tid som då får en vara under en viss tid
altså hur länge få får man updates av symatech?

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Hur länge vara en Northon Premunation?

Citat:

Står det inget annat antar jag att det gäller för ett (1) år.

Permalänk

Re: Re: Re: Hur länge vara en Northon Premunation?

Citat:

jag gissar att det e en tid som då får en vara under en viss tid
altså hur länge få får man updates av symatech?

Tror att han syftade på att det inte finns något som heter "Premunation". Det heter snarare prenumeration, och det beror på. Jag har Norton 2002 som ger 3 års extra uppdateringsprenumeration varje gång man installerar det. Jag har dock även en skiva med Norton 2003 eller 2004, som endast ger 60 dagars uppdateringar.

Visa signatur

P4 Northwood 2,8GHz @ 3,4GHz | Abit A17 | 2x512Mb Corsair TWINX-3200XL @ 200 MHz 2-2-2-5 | Leadtek GeForce 6800LE 128Mb 12x1,5vp 370/900 | 40Gb

Permalänk
Medlem

Haha, när jag var liten så skulle jag få en prenumeration på Kalle Anka & Co om jag kunde säga "prenumerera". Jag försökte: "prenenumunerera". Det bidde ingen Kalle Anka... (den gången iaf)

Visa signatur

Stationär: AMD Athlon 64 X2 3600+, 2 GB DDR2, Sapphire Radeon X1550 512MB, Samsung SpinPoint T166 250GB SATA2 + 2 st PATA, Win XP Home SP3. Bärbar: HP Pavilion dv6540eo, AMD Turion 64 X2 mobile TL-56, 15,4" WXGA, 160 GB 5400 rpm HD, 3 GB DDR2, nVidia GeForce 8400M GS 128 MB DDR dedikerat, Ubuntu 8.10 Gnome.

Permalänk
Medlem

Tänk på att:
Det är viktigt att du känner till våra regler innan du skriver ett inlägg. Orsak: Vi vill ha en trevlig stämning i forumet. Var god skriv ej inlägg som kan verka stötande mot andra individer, vissa är mer känsliga än andra. Och vissa har ingen humor, hehe..

Visa signatur

-=BzZzT=-

Permalänk
Medlem

1 år är det på nyare Nortonprodukter.