Permalänk
Medlem

lite kritik på min hemsida

Halloj!

Slängde ihop en hemsida förra veckan och jag vart väll sådär hyffsat nöjd men jag skulle vilja ha era kommentarer om den. Bilderna är i dålig kvalité, jag vet men jag har en dålig kamera samt att jag har minskat dem. All kritik är välkommen Har själv setat och kollat in era hemsidor som ni lagt upp här och jag har tyckt de var mycket roligt och inspirerande.

http://kozmoz.sytes.net

//kristoffer

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

mjoo , den var väl okej. Kanske dålig teckensnitt i menyn tycker jag. Du borde kanske ha "om mig" eller nått också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

BipR okej ja de borde jag nog ha. Ska se till att fixa de!

Visa signatur

MVH

Permalänk

"The bandwidth quota for this website has been exceeded. The site will be back online within 12 hours.
DomainDLX members are given a monthly bandwidth quota of 1000 MB with their free hosting accounts."

Hmm... kanske fundera på att byta webhost?

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

ojdå :/ ingen som vet något gratis wehotell med runt 100mb att använda?

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

Din bredbandsleverantör kanske erbjuder dig något, behöver du verkligen 100 mb till en enda hemsida?

Permalänk
Medlem

ear iof. Men 50mb iaf de är bilderna som tar. Men jag har spray och deras wehotell är ju sämst med massa popups osv de vill jag inte ha... men tack iaf
ingen annan som har ett förslag?

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

Känns inte som att den kommer att skala ordentligt när du får mer bilder och shiat på den. Annars ser det väl... tja... ut som en sida gjord med tabeller.