Permalänk

Fusk till thecrims

Tjena!
Någon som vet om man kan fuska på thecrims?
Jag har sett massa folk som skriver typ: /fast_cure100% på pubar.
Men för mig funkar det inte, iofs vet jag inte om det funkar för de som skriver det heller

Permalänk
Medlem

det finns väl mer eller mindre fusk till alla spel.

Permalänk
Medlem

Men sluta fuska för fan. Speciellt i Online/MP spel. Vad fan är det med folk!

Permalänk
Medlem

Patetiska fuskare...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Re: Fusk till thecrims

Citat:

Ursprungligen inskrivet av superduperkille
Tjena!
Någon som vet om man kan fuska på thecrims?
Jag har sett massa folk som skriver typ: /fast_cure100% på pubar.
Men för mig funkar det inte, iofs vet jag inte om det funkar för de som skriver det heller

Varför fuska? Okey gör det i Singelplayer om du vill, men mp.. Då e man bara lame. . .
Annars så:

www.fuska.nu
www.fuska.se
www.x-cheater.com

Permalänk

Låter höst suspekt att man kan fuska i ett onlinespel, även ett fattigt sådant.... Handlar om exploits i så fall och "/fast_cure100%" låter inte som ett sådant. Tror med andra ord inte att det går.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

www.gamewinners.com <--- Bra för trainers
www.gamefaqs.com <--- Min favorit

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Så länge man inte fuskar på online så är det ok. Så sluta gnälla era små facister.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Så länge man inte fuskar på online så är det ok. Så sluta gnälla era små facister.

The Crims är ett onlinespel, så eftersom trådskaparen vill ha fusk till det så är det *fult ord här* befogat att gnälla imho.

Död åt alla fuskare. (eller i alla fall en spark på smalbenet)

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk

Jag sa aldrig att jag skulle använda dem. Eller? Har inget minne av det iallafall. Men är det någon som vet om det finns några fusk till thecrims?

Permalänk
Medlem

Du sa att du redan använt vad du trodde var ett fusk, så det låter väl sannolikt att du tänkte använda det?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Nej, man ska inte fuska på onlinespel.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||