Permalänk
Medlem

datorfråga!

Jag har köpt en AMD64 x2 3800+ och jag undrar vad jag ska ha för cpufläkt som kyler väldigt bra och inte låter nånting.

//Danne

Visa signatur

Asus Maximus VII | Intel 4770 3.2GHz | 16GB Kingston 2133MHz | Asus GTX770 2GB SLI | Corsair H70 | Intel PCI Express 256GB SSD | Seagate 2TB HDD

Permalänk

TT Big Typhoon är väldigt tyst och ska kyla väldigt bra. Men den är ganska stor, så kolla så du får plats med den. Finns en "Big Typhoon FAQ" om du söker i överklockningsforumet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Badboy Rune
TT Big Typhoon är väldigt tyst och ska kyla väldigt bra. Men den är ganska stor, så kolla så du får plats med den. Finns en "Big Typhoon FAQ" om du söker i överklockningsforumet.

Jag har ju en gammal chieftec hightower så det ska nog kunna få plats hoppas jag

Visa signatur

P4 2.4, Microstar MS-845e max2,2x 512 Apacer 333 Mhz DDR, 2*60 GB IBM Deskstar, 250 GB Maxtor, GF4 Ti4200 128 MB, känns ju bra att moderkortet inte stöder mer än 266 Mhz minnen . . .

Permalänk
Geeks
SweClockers

Dedär är ingen bra rubrik på en ny tråd. Välj en rubrik som tydligt visar vad tråden du skapat handlar om. Skicka den nya rubriken tillsammans med en länk till tråden i ett PM till mig, så låser jag upp. Läs reglerna.

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015