Permalänk
Medlem

Gött du kanske skulle bli beta testare för accessversionen då våra nuvarande inte verkar göra sitt jobb

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Upptäckte just vad jag tror kan vara en bugg... när jag försökte logga in med ett användarnamn som (uppenbarligen) inte fanns så fick jag inget felmedderlande. Istället låg jag bara kvar i samma formulär med infon inskriven... får det att se ut som om inget händer när man trycker på sign in...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Nej det är inte en bugg det är bara en funktion som inte är skriven ännu v 0.4 bara så vissa funktioner fungerar inte som de ska och andra funktioner finns inte ännu. Kolla gärna under Development todolistan och changeloggen och även under bugglistan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk
Medlem

Fungerar detta forum bra? Funderar på att testa det, borde man det?

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

Tja vi utvecklar ju det fortfarande och är just nu uppe i version 0.4 som har de flesta funktionerna som man behöver. Skulle dock vänta till version 0.5 innan man använder det på någon seriösare sida då den kommer att innehålla ett par fixa och förbättringar som jag tycker är bra att ha.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ok, hur pass omständigt är det att uppgradera till 0.5 om man kör 0.4?

Hur långt fram i tiden ligger 0.5 :an?

Ser väldigt trevligt ut btw

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

Vi brukar fixa uppgraderings filer från version 0.4 till 0.5. Under utvecklingstiden har vi dock inte orkat med "större" uppgraderingar som t ex 0.2 till 0.4 då vi har tyckt att det tar för mycket tid.

0.5 kommer vi nog sätta igång med på allvar innan nyår och det brukar ta någon månad innan vi känner att det är dags att släppa på versionerna och börja på nästa. Just nu samlar vi på oss lite buggar och nya funktioner som ska in.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

när beräknars den bli färdig ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Svårt att säga men när vi känner att det finns tillräckligt med nya funktioner, ändringar och fixar gjorda brukar vi släppa en ny version. Eftersom det bara är ett sidoprojekt som vi jobbar med lite till och från på var det nästan ett halvår sen senaste uppdateringen släpptes så vi vill nog ha ut 0.5 ganska snart.

Visa signatur