Permalänk
Medlem

Loginscript till lunarstorm? :P

Någon som har ett loginscrip till lunarstorm? så att man loggar in många gånger

eller något annat kul script till lunar?

Visa signatur

Processor: Intel Core 2 QUAD Q6600 ||| Moderkort Gigabyte GA-P35-DS4 iP35 ||| Grafikkort XFX GeForce 8800GTS 320MB ||| Internminne: OCZ Reaper HPC 2GB ||| Lagringsutrymme: 200+200+200+74 GB

Permalänk
Medlem

*zMaJL*

Vafan ska du med det till?

Permalänk

Han ska sänka lunarstorms servrar!

Kanske, jag har ingen aning och har svårt att se vad man skall med nytta med det.

Lite OnT: Jag har/hade ett script till Samurize som kollade gästbok och mail, men det var på den tiden då lunar var mindre känt och Java eller vad det nu är Lunar använder fanns.

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk
Medlem

Kan ju vara så att lille oniz tror att han kan skaffa sig högre status för att han loggar in oftare..

Permalänk
Medlem

Re: Loginscript till lunarstorm? :P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av oniz
Någon som har ett loginscrip till lunarstorm? så att man loggar in många gånger

Om du tror att du ska få mer Status, så låt mig göra dig besviken. Bara En (1) inloggning per dag räknas.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skg
Kan ju vara så att lille oniz tror att han kan skaffa sig högre status för att han loggar in oftare..

Haha jag satt faktiskt och funderade över detta eftersom jag såg att folk betalade för Lunar-konton med mycket status Tro det eller ej.

Men efter att ha läst igenom Lunarstorms statusregler så insåg jag att det inte är så lätt eftersom den bedömer regelbunden aktivitet. Det man får mest poäng för är alltså att logga in en gång per dag och sedan svara på alla frågor och göra en sak av varje aktivitet.

Nu vet ni

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

Tala snällt med TheQ istället ... Får du 50 status poäng for free

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Tala snällt med TheQ istället ... Får du 50 status poäng for free

Hur kan han fixa det då?

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Medlem

nä bryr mig inte om dom satans statusen vill slöa lunars servrar så kanske fjortisarna slutar hänga där:P så kan alla på swec vara där ^^

Visa signatur

Processor: Intel Core 2 QUAD Q6600 ||| Moderkort Gigabyte GA-P35-DS4 iP35 ||| Grafikkort XFX GeForce 8800GTS 320MB ||| Internminne: OCZ Reaper HPC 2GB ||| Lagringsutrymme: 200+200+200+74 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oniz
nä bryr mig inte om dom satans statusen vill slöa lunars servrar så kanske fjortisarna slutar hänga där:P så kan alla på swec vara där ^^

Ja! gÖr DEt MEd DiN f3ta ADsl LIN4!!!!!!!1211!!

Väx upp och låt folk göra vad de vill.

Permalänk
Medlem

Man har väl 1000+ poäng iaf

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oniz
nä bryr mig inte om dom satans statusen vill slöa lunars servrar så kanske fjortisarna slutar hänga där:P så kan alla på swec vara där ^^

:D:D:D:D:D:D

Har inte skrattat så mycket på år och dar :D:D

haha, slöa ner du med din turbohaxiga ADSL-lina

edit: fan! nån annan hann före

Varför är de bara skåningar som hänger på lunarstorm?

Tack för skrattet

Permalänk
Medlem

har nog bättre linaän vad n i har

Visa signatur

Processor: Intel Core 2 QUAD Q6600 ||| Moderkort Gigabyte GA-P35-DS4 iP35 ||| Grafikkort XFX GeForce 8800GTS 320MB ||| Internminne: OCZ Reaper HPC 2GB ||| Lagringsutrymme: 200+200+200+74 GB

Permalänk

Hahaha, ja risken att fjortisarna slutar hänga där för att du "slöar" den är väl kanske inte så stor. Kul tråd iaf, tack för skrattet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oniz
har nog bättre linaän vad n i har

nu vill man ju veta vad du har för lina..

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
:D:D:D:D:D:D

Har inte skrattat så mycket på år och dar :D:D

haha, slöa ner du med din turbohaxiga ADSL-lina

edit: fan! nån annan hann före

Varför är de bara skåningar som hänger på lunarstorm?

Tack för skrattet

skåningarna låter stockholmarna jobba och betala fete skatt så att vi kan ta det lugnt, jobba halvtid med fullt socialbidrag och sitta hemma och kolla på lunarstorm...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jokke
skåningarna låter stockholmarna jobba och betala fete skatt så att vi kan ta det lugnt, jobba halvtid med fullt socialbidrag och sitta hemma och kolla på lunarstorm...

Det är väl därför som det ser ut som det gör där nere, eftersom ingen gör något

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oniz
nä bryr mig inte om dom satans statusen vill slöa lunars servrar så kanske fjortisarna slutar hänga där:P så kan alla på swec vara där ^^

Lycka till!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jokke
skåningarna låter stockholmarna jobba och betala fete skatt så att vi kan ta det lugnt, jobba halvtid med fullt socialbidrag och sitta hemma och kolla på lunarstorm...

Jävla danskar säger jag bara

Permalänk
Medlem

hur kan man jobba halvtid och ha socialbidrag?

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PierreB
hur kan man jobba halvtid och ha socialbidrag?

För att man inte får pengar så att man kommer upp i normen?
Inte "fullt" bidrag. Socialen drar av lönen mot normen och betalar ut mellanskillnaden isåfall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
För att man inte får pengar så att man kommer upp i normen?
Inte "fullt" bidrag. Socialen drar av lönen mot normen och betalar ut mellanskillnaden isåfall.

På tal om Internet, uppkoppling & nätverk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skg
På tal om Internet, uppkoppling & nätverk

På tal om att jag svarade på en fråga.

Permalänk
Hedersmedlem

Det räcker där, eller hur?

*tråd låst*