Flytta spel till xboxens hårddisk?

Permalänk
Medlem

Flytta spel till xboxens hårddisk?

Min DVD-läsare på xboxen vill inte funka, och jag som ville spela HALO...

Jag tänkte sätta in skivan i datorn och skicka över alla filer för att kunna spela från hårddisken men här ser man bara några film-filer på totalt 13 MB... Kan man inte komma åt alla filer på nåt sätt och flytta över dem?

Eller måste jag ladda ner spelet jag redan har köpt som original för att kunna skicka det till xboxen den vägen? ^^

Visa signatur

Intel i5-2500K | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9, Socket-1155 | ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA | Corsair SSD Force Series 3, 120GB | Seagate Barracuda 2TB | Seagate Barracuda 4TB | ASUS P8P67 LE | Windows 10 Pro | BenQ E2400HD.

Permalänk

Har du garanti kvar så kan du ju få DVD-spelaren utbytt då det anses som ett stort fel ifall den inte spelar vanliga tryckta skivor.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

När jag flyttar över spel till min xbox så använder jag ett program som heter Qwix. Jag är själv inte helt säker men jag tror du kanske måste ha ett program. Lite onödigt enligt mig.

Permalänk
Medlem

Man måste ha chippad Xbox för att kunna lägga in spel på hårddisken, om du har det så går det men tror inte man får disskutera det på detta forumet.

Skicka PM om du vill veta hur du ska göra.

Visa signatur

p3 Coppermine @ 999 Mhz | ATi 700 | 256 SDRAM @ 133Mhz CAS3 | 40 Gb | 17" CRT |

AMD Sempron 3000+ | 6600GT | 1024 ddr @ 200Mhz | 750 Gb | 21" CRT |

Permalänk

Du kan inte läsa xbox-skivor i datorn.