Multi Theft Auto - släpps ikväll!

Permalänk
Medlem

kallar ni det där mp? herregud...

Rockstar!!! VARFÖR?? Ni skulle gjort det själva!!!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Nja, visst saknar jag att man inte kan springa runt själv men det är faktist riktigt kul att raca med några polare Ser verkligen fram emot GTA 4. Hoppas verkligen det finns någon slags coop del där man kan tex råna banker tillsammans och sånt. Det vore fett. Favorit banan är ju så här långt Blow The Dam

Det finns en bana som heter "Freeroam". Varför döptes den till det? Det enda man kan göra är att gå in i hästskor och så får man ett nytt fordon!

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk

Besvikelse?!
Bah, fjantar som kräver mord mord mord...

Jävligt roligt skulle jag säga.

Det finns två gamemodes nu i början: Race eller Deathmatch. Man börjar i en bil som mappskaparen väljer. Sedan så är det den som antingen överlever till sist eller den som vinner racet som vinner hela.

Spelet är förhållandevist laggfritt, skapade en egen server igår (på 0,8mbit ADSL) och jag plus tre andra spelare kunde köra utan några tendenser till lagg (alla under 50 i ping).

Är det någon som vill köra? Lägg till mig på realran_@msn.com
Jag kan skapa servern. Har ni gjort nån kul bana är det bara att skicka så lägger jag in den.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Måste säga att dom förbättrar netcoden 100% nu till skillnad mott dom gamla, och för alla dom som klagar så står det klart på sidan att detta är bara ett demo för att vissa hur långt dom kommit och att dom inte ville släppa alla "game modes" än förrens allt är 100%, så va glada att ni fick ett smakprov på om vad som kommer att komma

Permalänk
Medlem

jag har provat det nu och det flyter ju skitfint. bilarna laggar ju inget som i mta vc.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Vill man köra GTA i mp ska man köra orginalet från 1997. Det är kul.

Chickenrace med varsin tankbil är underskattat!

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk

Jag kanske har jättefel nu men jag har för mig att det finns "spår" av en multiplayer version i källkoden. Typ att Rockstar tänkte lägga in det men ångrade sig.

Någon som kan bekräfta eller dementera?

Visa signatur

I'm frantic in your soothing arms, I can not sleep in this down filled world.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Modificated
Jag kanske har jättefel nu men jag har för mig att det finns "spår" av en multiplayer version i källkoden. Typ att Rockstar tänkte lägga in det men ångrade sig.

Någon som kan bekräfta eller dementera?

Kanske är den dom har byggt modden på?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Det är fan roligare o köra Liberty citie stories på psp med wlan.

Visa signatur

!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Besvikelse?!
Bah, fjantar som kräver mord mord mord...

Jävligt roligt skulle jag säga.

Gta är inget racingspel

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Gta är inget racingspel

Fast jag tycker att det är kul att bara brumma runt i spelet

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Nån som testat det än? Går det köra på lan?

Permalänk
Citat:

Gta är inget racingspel

Nej, det är ett bilspel. Med en jävligt bra motor!

Hela grejen är att det är en så stor värld, redo att köras i. Hade jag inte redan kört SP så hade jag antagligen funnit MP ännu roligare (då man kunde utforska världen; nu vet jag ju hur allt ser ut tyvärr).

Hur som helst, nu i början har de satsat på att få nätkoden så bra som möjligt. Och detta är trots allt det viktigaste.

Alla verkar kräva ett stort jävla MMORPG! Det GÅR INTE i nuvarande motorn, den har sina begränsningar!

Förövrigt, en del av multiplayerkoden kanske kommer från PS2ans (rätt värdelösa) multiplayerläge.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Avstängd

knarkat eller? har kört skiten i en månad snart... kanske det var bara beta

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

bomber3 - Jo, stängda betor. Det borde du vetat om du verkligen hade kört betorna lagligt, alltså så borde du snarare hålla tyst. D3-alphan kom ut flera månader tidigare, inte fan var D3 gammalt när det kom bara för det?!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Skitskoj tycker jag! Visst blev det en besvikelse på ett sett men positivt på ett annat :). Det är proffsigt gjort och innehåller det mesta man kan tänka sig att ett multiplayerspel ska göra. Kul att rejsa dessutom.

Permalänk

Ska vi lira eller? Lägger upp en server snart, ska ba ner till Burgarkungen å dra en hambis

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Ska vi lira eller? Lägger upp en server snart, ska ba ner till Burgarkungen å dra en hambis

Jag är på =D

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

Jag är också på :-] *springer till köket och brer mackor*

Permalänk
Medlem

Nice, måste testa

Visa signatur

www.henri.illusiondreams.com/
Hemsidan nere för tillfället

Permalänk

Ok, den är uppe
Namn: Lasermannen, SWE

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Måste man ha ett nytt rent GTA:SA installerat eller? har en del mods och så, efter man är connectat så får jag "failed to verify client"...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
Måste man ha ett nytt rent GTA:SA installerat eller? har en del mods och så, efter man är connectat så får jag "failed to verify client"...

A, ska nog vara en "ren install" Mitt ip är 213.112.136.44 om ni inte kommer in

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Hittar inte din server Lasermannen =/

Permalänk

Nu då?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Det var totalt sämst ju! GTA rumble är roligare när man får göra exakt vad man vill i städerna!

Permalänk
Medlem
Citat:

Gta är inget racingspel

Då kan du ju lika gärna spela CS istället för att spela gta.

+ alla ni som klagar över hur dåligt det är och att ni är besvikna, dom har inte ens gjort klart modden.
Detta är bara ett "smakprov" på vad som håller på med..
Så klaga inte

Permalänk
Medlem

Nu hittade jag servern men den var desväre tom.

Permalänk

Men skit varför syns inte serverhelvetet, funkade ju perfa igår :@

Säg en server så joinar vi den istället då

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Om det här blir bra kan det ju vara anledning till att skaffa GTA: SA

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum