Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
Hej.. en liten update utan bilder .. spackel och färger kommer på torsdag "imorron" då är det dags att sätta igång med kroppen så den får lite struktur .. just nu så spånar jag på vad jag vill ha i den .. vanligt atx är inte med på karta då det är för stort , men vill ha en hyffsad burk i den så itx går bort dock matx lutar det åt då det får plats alldeles ypperligt .

Okey, blir intressant att se

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ADSL_kalle
den är ju iofs bekräftat fake

Enligt vem? tror dig, men vart stog det?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Vila i frid

Verkar ju bli najs! Resident Terminator...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

glöm inte att den borde ha ett verklighetstroget maskingevär inbyggt i ena armen...

Permalänk
Medlem

Probotector kanske? Om du nu har nog med aluminium...

Visa signatur

"Gee Bender, how are you going to get past those bars?" "I don't now, I guess I just have to BEND them! Moron!" -Bender

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snurrig_kille
http://www.ultimatetoys.com.my/New/Terminator/T800Arm/T800Arm...

Eller ja, du kanske redan har tittat på den

vart köper man de där?

edit: på ultimate toys kanske

Visa signatur
Permalänk

attans de har slängt huvudet . jag kanske kan fixa ett annat . huvudet har hår mm . finns ett med skägg oxo . får se om jag får ett sådant just det jag har sett på kreatima så finns det plexiliknande prylar i pulverform som man kan blanda själv å värma på sen häller man i det i en form . vore coolt om du kunde göra en skelettdel i plexi typ en arm . sen belysa det innefrån med lysdeoder maximalt coolt . jagfuntar på att handla in saker där å göra en arm själv

Visa signatur
Permalänk

Vad händer egentligen, har GoTaLL trillat av pinnen eller tagit semester

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk

jag tyckte jag såg honom i sthlm city på ett café i går -- gotall har en dubbelgångare ?

Visa signatur
Permalänk

ni som skriker efter update.. han skrev tidigare idag att han får spackel och färg imorgon.. så då kan vi nog förvänta oss en update med bilder

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _HolyMan_
ni som skriker efter update.. han skrev tidigare idag att han får spackel och färg imorgon.. så då kan vi nog förvänta oss en update med bilder

Mitt fel, man får sämre koll på veckodagarna av att jobba skift, var toksäker på att det var torsdag idag

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem
Permalänk

GOTALL VAR DU I STHLM ? han jag såg är sjukt lik den bild du har som avatar .

Visa signatur
Permalänk
Medlem

OKi .. nej jag var inte i stockholm ..
men men .. ok spacklat första biten lite grovt ,, detta kommer ta tid ..

köpt lite delar med men det visar sig senare..

ok har plastat med en del glasbiberväv fåör att få ett hårdare och stabilare skal på den ..

nu kommer "DR" GoTaLL" fram med de fina operations verktygen..

så har viu gett oss på kroppen .. ta bort lite överflödigt,,, "skulle kulla kalla det en slags fettkapning"

segt som fasen .. hm killen ser lite tom ut ..

ja så ser det ut ...

lite aluminium

börjar med lite glasfiberspackel .. å aluminium..

börjar med alu på hals och på ena bröstet .. vill inte det ska bli för mycke ..

efter ett tag och 1kg glasfiber spackel..

så ser det ut .. just nu .. vet att det blir en helsikes massa slipande etc men ska det göras skall det göras rejält

mer spackel imorron och ska se om jag kan få ihop resten av armen ikväll..

Permalänk
Medlem

göttt... detta kommer bli alldeles underbart

Permalänk
Medlem

Snyggt, men vad är det att såga bort min vackra rutmage

Permalänk

Nu måste jag bara fråga, efter en kvarts dregglande, vart får du alla ideér ifrån? tar dom aldrig slut? :S sitter du typ o googlar runt eller får du liksom bara en snilleblixt helt plötsligt?

Permalänk
Medlem

Den liknar början på Lament modden från hardforum, fast den här ser ut att bli några gånger snyggare

Permalänk
Medlem

blir nog bra ett helsikes slipande bara måste ha tag på en låda med matx plåt i dock ..

Permalänk

gotall, varför inte sätta ut jobbannons?

Slipare till GoTalls verkstad!
Söker nu en kille/tjej som älskar att slipa, lönen består av ett fotoalbum med bilder från bygget. Hör av dig om du är intresserad.

haha

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem

nej skall det göras skall det göras själv .. att be nån annan är ju som att be nån annan torka arslet på dig när du skitit .. gillar inte iden riktigt..

Permalänk

så du menar att hemhjälp bara är onödigt?
närå just kidding.. kommer nog blir riktigt bra som vanligt det här bygget

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
nej skall det göras skall det göras själv .. att be nån annan är ju som att be nån annan torka arslet på dig när du skitit .. gillar inte iden riktigt..

Du vet inte vad du missar.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk

jag håller på att sätta ihop en arm den kommer att kosta rätt mkt men det kommer att bli kul köpt lite kullager mm

Visa signatur
Permalänk

kommer dna rören stå i magen eller?

Permalänk
Medlem

gillar allt hittils och ser fram emot uppdatering, dock tror jag att det sett lite fräckare ut med en liten aluminiumplåt till, nere till vänster om "magen"
så att det ser ut som en skotsalva som träffat

Annars kan jag bara säga Keep up the _good_ work. gillar det skarpt!

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze

Permalänk
Medlem

hmm, gillar inte att alu-plåten är mönstrad... Tycker det ser råare ut med slät...men i övrigt: Hur FAN orkar du?
Detta kommer bli så grymmt snyggt!

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

att plåten är mönstrad gör inget då den skall lekas med den med i slutändan ... ska iväg till annat garage ikväll så kommer updates imorron nångång .. då de jag delar garage med inte gillade dammet som la sig snyggt på deras nya v70

Permalänk
Medlem

Åhå
Kommer bli snyggt sen, jag har förtroende för dig
Jaja, snabbt svar! Bor du på swec eller?

EDIT: Jag borde sluta använda smileys så mycket....

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk

skit o volvon.. fan delar man garage me dig får man räkna med att alltid hitta dig där sågandes slipandes eller nåt.. dom får väl åka o tvätta bilen om den blir skitig du har säkerligen dator där nere oxå som är uppkopplad?

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)