Permalänk
Medlem

Kanske är Arnold ändå...

Permalänk

har gotall blivit kidnappad? inte likt honom att inte uppdatera med såhär långa mellanrum.. vem ringer polisen och anmäler honom försvunnen från swec?

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _HolyMan_
har gotall blivit kidnappad? inte likt honom att inte uppdatera med såhär långa mellanrum.. vem ringer polisen och anmäler honom försvunnen från swec?

Jag:D

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _HolyMan_
har gotall blivit kidnappad? inte likt honom att inte uppdatera med såhär långa mellanrum.. vem ringer polisen och anmäler honom försvunnen från swec?

Jo visst, man kan ju nästan få för sig att han har ett liv utanför sweclockers!

Permalänk
Medlem

tjo igen .. håller på för fullt .. dockkrävs det en del delar för att göra en arm av en aluminium platta .. men kommer e liten update ikväll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peter.nilsson83
Jo visst, man kan ju nästan få för sig att han har ett liv utanför sweclockers!

Ohnej, tror ni han har det? Vem ska då hålla oss med världens finaste gravyrer?

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Oki ont om uppdateringar .. håller på och plastar "kroppen" och tar lite tid ..

men men .. ska göra en arm till att börja med men inte en människoarm, det hade vart lätt att kirra men en "cyborg arm" och visst man har sett de på film etc men hur fan ser de egentligen ut .. vad ska man använda .. lite svårt faktiskt ..

ok detta skall användas senare .. 2mm aluplåt..

men gjorde en test grej bara inte mycke men en lätt prototyp.. överarm ner till armbågen.. tänk dig detta lite snyggare med lite kaplage och kött upptill och slamsor som hänger ,...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
Oki omnt om uppdateringar .. håller på och plastar "kroppen" och tar lite tid ..

men men .. ska göra en arm till att börja med men inte en människo arm det hade vart lätt att kirra men en "cyborg arm" och visst man har sett de på film etc men hur fan ser de egentligen ut .. vad ska man använda .. lite svårt faktiskt ..

ok detta skall användas senare .. 2mm aluplåt..
http://www.customengraver.se/designs/swec2/images/DSC_4399.jp...

men gjorde en test grej bara inte mycke men en lätt prototyp.. överarm ner till armbågen.. tänk dig detta lite snyggare med lite kaplage och kött upptill och slamsor som hänger ,...
http://www.customengraver.se/designs/swec2/images/DSC_4401.jp...

http://www.customengraver.se/designs/swec2/images/DSC_4402.jp...

http://www.customengraver.se/designs/swec2/images/DSC_4403.jp...

http://www.customengraver.se/designs/swec2/images/DSC_4404.jp...

Mycket fint detta kan bli ett av dom bästa chassin.

Permalänk

detta kan bli nästan hur grymt som hälst, JOBBA PÅ jag vill se färdigt reslutat!!!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk

längtar tills du e klar... för detta är nått man verkligen vill se

Permalänk
Medlem

Men har inte en anning om hur du tänkt dig, men jag litar på att det blir bra.

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Det vore fint om du la upp en projektlogg också, kommer bli grymt jobbigt att sitta och bläddra för att få se om man inte följt med under tiden (tråden lär ju bli ganska stor)

Permalänk

Eller ja, du kanske redan har tittat på den

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Hedersmedlem

Kul att du äntligen visar vad du går för. Visst, graveringar i all ära, men i grund och botten så är det ju fortfarande samma chassi men med en annan dekor. Därmed inte sagt att jag inte tycker om graveringar, men jag föredrar faktiskt riktiga chassibyggen som detta framför just graveringar då man inte har en aning om hur det kommer sluta.

Permalänk
Medlem

Nice ^^

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

bygglogg?

Permalänk

Nice bygge

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Medlem

Det här kan bli asgrymt, påminner lite om Virus, gick förövrigt på tv igår

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk

Detta blir bra det känns i lilltån.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

förstår inte riktigt hur allt ska hänga ihop men nästan. får ser när den blir mer klar

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem

inte jag heller

Permalänk

Men det blir alltid bra ändå GoTaLL

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk

Jag kan inte annat än att hålla med er andra. Detta verkar onekligen mycket spännande. Keep us updated!

Visa signatur

Niklas

Permalänk

hmm får man göra ngn del till dig . jag har ett huvud på lager på jobbet ngnstans tror jag , ska se efter. annars kan du göra en gipsavgjutning av ditt eget huvud, gjorde det till hallowen en gång för 10 år sedan. tag folie lägg på hjässan . sedan börjar du med små bitar ljipsbindor . när du täckt större delar av ansiktet & det torkat . tag av . börja sedan att bygga ut formen med mjuk spackel . sedan kan du slipa ner det . ( jobbig förklaring men du fattar ) efter att du har arbetat in ett fintlager . sandpappra . så gjorde jag , sen ristade jag in (i ditt fall kan du använda din dremel) mönster så att det såg ut som huvudet var i olika delar .lite popnit sen sprayade jag det silver .. när allt hade torkat så klarlackade jag det , vipps ett robothuvud , enkelt ! det såg verkligen ut som metall pm mig om jag ska bygga ett åt dig .

Visa signatur
Permalänk

Vad tyst det var här då. Sover GoTaLL på heltid?

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

lol nej jag håller på ,, det kommer det kommer

Permalänk

GoTall is aliiiiiiiive
roligt med många uppdateringar, men det är ju faktiskt roligare med ett fint resultat

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem

"i need your clothes, boots and motorcycle"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DimpZ
Kanske är Arnold ändå...

http://skytg24.blogs.com/sky_tg24_pianeta_internet/images/arn...

den är ju iofs bekräftat fake

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem

Hej.. en liten update utan bilder .. spackel och färger kommer på torsdag "imorron" då är det dags att sätta igång med kroppen så den får lite struktur .. just nu så spånar jag på vad jag vill ha i den .. vanligt atx är inte med på karta då det är för stort , men vill ha en hyffsad burk i den så itx går bort dock matx lutar det åt då det får plats alldeles ypperligt .