Permalänk
Medlem

Satan i gatan, blir ju snyggt som fan!!!

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

vilket teckensitt har du använt till logorna?

Permalänk
Medlem

Blir nog riktigt bra det där när det är klart.
Jobbar du inom film industrin eller? ser väldigt profsigt gjort

Visa signatur

Greetings chummer, welcome to the shadows

Permalänk
Medlem

oki liten update .. swecare ska det bli .. för de som inte hängt med .. och om man kollar in Edin som är högsta hönset på swec så kan man se vissa likheter.,,

Permalänk
Medlem

Naaw.. nån har brutit av hans horn.

Permalänk
Medlem

Yeah! Fan va nice Snygg jämförelse mot Edin xD Coolt det där med det "blöta" i huvudet. Jag och en polare är lite småsugna på att gå ihop och köpa en airbrush, men ingen av oss har arbetat med såna grejjor innan.. finns det några bra guider på det eller sådär? Tacksam för all hjälp jag kan få om det!

Go for it GoTaLL!

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

fy fan va snyggt....

Visa signatur

När man dödar 6 pers på raken heter det i UT Monster Kill, i Quake heter det Excellent, i Counter-Strike heter det Kicked by Console...

Permalänk
Medlem

GoTaLL du e helt sinnes! Hur orkar du bara?! Nog det mest anorlunda chassiet jag sett! Men helt klart det snyggaste! GJ!!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Kmr itne chassit skrämma bort ungarna? hehe nice bygge btw=)

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soya_505
Kmr itne chassit skrämma bort ungarna? hehe nice bygge btw=)

Det är väl bra att dom inte får tex mina datorvanor, dom kanske fortsätter att sporta och plugga >__> im so lazy... but jesus loves me anyway..

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

slangarna bak i nacken kunde vart till en vatten kylning, fett coolt de hade varit med typ grön färgat vatten sen

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Medlem

Vad ska du egentligen använda denna ”människadator” till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fedor
Vad ska du egentligen använda denna ”människadator” till?

Fetish lekar?

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fedor
Vad ska du egentligen använda denna ”människadator” till?

ja vad har man en dator till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iNi
slangarna bak i nacken kunde vart till en vatten kylning, fett coolt de hade varit med typ grön färgat vatten sen

Naaw :] rött tycker jag isåf Men smaken e som baken, mjuk

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
ja vad har man en dator till?

men sej typ vilket OS du ska köra på den o.s.v eller har du inte bestämt det ?

Permalänk
Medlem

troligen xp .

Permalänk
Medlem

Kommer inte den där bli ganska skör?
Kommer inte ihåg att jag läste om du la på nåt glasfiber eller nåt efter allt spackel.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

vad skulle den bli skör av?

Permalänk
Medlem

Spackel?

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

skillnad på spackel och spackel .. det är inte biltema spackel och det är inte väggspackel ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
skillnad på spackel och spackel .. det är inte biltema spackel och det är inte väggspackel ..

Vad har du emot Biltema?

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

har till viss del använt det med .. men vissa delar kan jag gå på med hammare utan att de brister och de delarna är inte uppbyggda med biltema spackel..

Permalänk

lol . en fråga bara . du som är så grym på att gravera , ska du inte gravera in i "köttet" på dockan oxo ? vore ju nice, då du har skills i det hela.. eller `? vi vill oxo se ådror..

vore nice om man graverade in spår i armarna sen & lägger i röda glowwires där som ådror .. lysande ådror ..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .:B9:.SiNNeR
lol . en fråga bara . du som är så grym på att gravera , ska du inte gravera in i "köttet" på dockan oxo ? vore ju nice, då du har skills i det hela.. eller `? vi vill oxo se ådror..

vore nice om man graverade in spår i armarna sen & lägger i röda glowwires där som ådror .. lysande ådror ..

Blir för mycket som lyser, bara jobbigt i längden, enligt mig

och för mycket struktur blir bara för mycket då, det snygga försvinner i allt annat. Min åsikt iaf...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk

Jag kan inte förstå den varför "alla" här tycker att allt ska lysa så jävla mycket. Lysdioder hit och neonrör dit. För fan!

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

Slog mig plötsligt, gör ett doktor deo huvud!
Kanske lite olika färgeffekter? Blixtfyr när hdd lampan lyser osv...?...:D

Som jag oxxå sa tidigare tror ja de skulle va snyggare me krom slangar vid huvudet!

Bra me bilder iaf, riktigt perfa samling!

EDIT:

En annan idee kan vara att göra nån typ av hjälm....
olika förslag:
-Top Gun liknande

-Army hjälm

-Lite mer futuristisk

-Eller kanske en krarvall hjälm?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ingen hjälp

Man ska ju kunna se den vackra swecarens feta fula finniga ansikte >___>

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Oki lite liten update..

håller på å jämnar av färgen och försöker få det rätt , sen om man lyckas eller ej är en annan sak .. dock bilderna blir inte riktigt rätt då kontrasten på färgerna blir lite fel.. röda är inte röd röd , den är inte riktigt så mörk och färgerna "flyter" ihop ruskigt bra ..

är inte klar utan det är just bröst och betar av axelpartierna som börjar ligga i närheten ..

än till sponsorlogga .. datorbutiken.com som jag ska sitta i anslutning med på dreamhack där "Edin" kommer finnas för beskådning..

de svarta loggorna är inte riktigt så "svarta" utan smälter in som blekta tattueringar..

kommer mer eftersom...

Permalänk
Medlem

insane
helt galet coolt

Fast jag tycker han ser lite småfet ut runt magen när hålet är vinklat sådär... för mycket läsk och snabbmat?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.