Permalänk
Medlem

grafikkort

undrar bara om nån skulle kunna hjälpa mig.. de e så att jag har ett radeon x1600xt som jag har klockat lite.. jag använder ati tool... finns det inga drivare som lägger sig i ati catalyst som man kan använda i stället då kortet blir något instabilt när jag klockar med ati tool...

tack på förhand

Visa signatur

TuNnA

Permalänk

använd omega drivers istället det har atitool inbyggt, jag använder det och det går väldigt stabilt testa det vet jag.

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem

Grafikkort!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord.Bonde
använd omega drivers istället det har atitool inbyggt, jag använder det och det går väldigt stabilt testa det vet jag.

sha undra om du vet var jag kan fåitag i Omega Driver?
Ha det gött tack på förhand!

Visa signatur

//zmirre besök gärna min hemsida http://www.zmirre-designer.mrghost.se eller http://live-sounds.2u.se

Permalänk
Medlem

Omega Drivers finns under Filer -> Drivrutiner -> Grafikkort -> Ati -> Omega

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem

omega drivarna funkade inge bra för mig när jag hade 9500 pro och senare 9700pro men prova.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Kör på Omega drivers och de fungerar klockrent på mitt lite uppskrämda 9600 Pro.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Re: grafikkort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tunna
undrar bara om nån skulle kunna hjälpa mig.. de e så att jag har ett radeon x1600xt som jag har klockat lite.. jag använder ati tool... finns det inga drivare som lägger sig i ati catalyst som man kan använda i stället då kortet blir något instabilt när jag klockar med ati tool...

tack på förhand

Vad får ditt kort i 3DMARK 2005?