Permalänk

hur får man student rabatt på dell datorer, är det genom csn kortet eller

Visa signatur

c2d @ 4ghz - Xtreem ddr2 4gb -gtx 275 - 5tb samsung hd
k7 - 16-50/2.8 - 35/2 - 150-500

Permalänk
Medlem

Re: Dell 6400

Citat:

Ursprungligen inskrivet av laz3r
Tjenare. Jag funderar på att köpa mig en bärbar dator. Jag har kikat runt en hel del och fastnat för Dell 6400 med följande konfiguration

Duo Processor T2300
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
60GB (5,400 rpm) Hard Drive
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16

9 615,00 kr
Inklusive moms och frakt

Någon som har denna konfiguration och kan komma med lite 3dmark resultat, samt "resultat" från diverse spel.

Även intresserad av ljudnivå, kvalitetskänsla, och andra för/nackdelar som finns.

mvh /henrik

Fick 1854 poäng i 3dmark 05. oklockat.

har samma processor, samma grafikkort och lika mycket ram, men 667MHz och 80Gb hdd.

Permalänk
Medlem

fick min 6400 idag och är mycket nöjd hittills.. men dock ett problem; när jag kör med sladden i så är skärmen mycket ljusare än om jag har sladden urdragen, vad kan det bero på? någon som sitter med likadant problem?

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tunari
fick min 6400 idag och är mycket nöjd hittills.. men dock ett problem; när jag kör med sladden i så är skärmen mycket ljusare än om jag har sladden urdragen, vad kan det bero på? någon som sitter med likadant problem?

Haha, dagens.

För att bidra med hjälp till ditt problem.
Skärmen blir mörkare för att spara ström när den går på batteri, detta kan du ställa in manuellt och ändra inställningar för den automatiska biten. Det SKA vara så.

Visa signatur

"I will DL and have a look!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bearny
Haha, dagens.

För att bidra med hjälp till ditt problem.
Skärmen blir mörkare för att spara ström när den går på batteri, detta kan du ställa in manuellt och ändra inställningar för den automatiska biten. Det SKA vara så.

okej dagens alltså? haha.. tack för svaret iallafall!

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]