Deer Hunter 2005 Season STORA PROBLEM!!!

Permalänk

Deer Hunter 2005 Season STORA PROBLEM!!!

morsning, idag när jag avinstallerade ett program, så stod det: uninstalling Files : deer hunter 2005, battlefield 2, audacity e.t.c.. Det *-/****/*&E¤#E programmet installerade av alla mina spel och diverse saker!!!men nu till saken, alla andra spel utom DH2005 gick att installera tillbaks.När jag lägger i cd:n för att installera står där 4 rutor; Play Uninstall Web Site och Quit, tänkte va %&/ är det här och trycker på Play och får som svar Can't find the file DH2005.exe!!!

Klickar ok och testar med Uninstall och får ett meddelande Can't find the file unins000.exe!!!
Jag gick till program files och där fanns ingen Atari mapp och gick till knotrollpanelen lägg till eller ta bort program och där är deer hunter 2005 season i listan!!
Klickar på ta bort men då säger den att man inte kan ta bort den för den kanske readn än borttagen!!
jag klcikar på att ta bort från listan.
Jag vet ej vad jag ska göra nu, så väntar mig hjälp från er å store gurus.

Permalänk

När jag läser det du skriver som tänker jag på läskiga datorvirus.
Vad var det för program som du avinstallera så allt försvann?

Permalänk

Har du testat att öppna skivan i utforskarn och köra install/setup.exe?

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk
Medlem

kan göra som lassekongo säger, eller ta bort spelen ur registret för du har antagligen tagit bort dom manuellt fast då ligger delar kvar i registret så windows tror att spelen fortfarande finns och då kommer tydligen inte install alternativet upp(brukar väll finnas reinstall för dessa händelser)?

tror nog kongos sätt kommer gå!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

det program jag avinstallerade var KAZAA

Permalänk

Hur gick det med våra tips då, funkar det nu?

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk

tack LaseeKongo det gick på dit sätt :D:);)