Call of Juarez allt som GUN inte var? (Västern FPS)

Permalänk
Medlem

Haha, ja, lite misslyckat.

edit: Fast man kan ju inte klandra Polackerna för det, är väl mera Ubisoft som är puckade.

Visa signatur
Permalänk

Hur fan får man på hästfan man ska sno på ranchen sadeln? har hämtat sadeln men får juh fan inte dit sadeln

Visa signatur

ge efter bara

Permalänk
Medlem

Cracker..... Du får ta och hämta sadeln i huset och sedan sätta den på hästen... Wiii, äntligen har det kommit ut! Spelat det sedan elva imorse... Tur med ledig dag från skolan!

Edit:

Jag har kommit till episode åtta... Ska storma ett hus med några Texas Rangers men när jag dödat alla så kan man inte ta vägen någonstans... Är det någon som klarat den episoden och vet hur man ska göra i slutet???

Permalänk
Medlem

Läste att man kunde köra samma patch på det här spelet (Call of Juarez) som man använder till oblivion för att få HDR+antialiasing samtidigt.. Alltså att köra SM3 + antialisaing! Jag testade de! Med ATI:s "chuckpatch", de funkar hur bra som helst, de enda jag behövde göra va att ändra Call of Juarez-exe-filen till Oblivion så kunde jag köra SM3 och antialiasing samtidigt. här är en bild, (lägger upp lite fler sen) http://img86.imageshack.us/my.php?image=oblivion2006090521303...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Southman
Läste att man kunde köra samma patch på det här spelet (Call of Juarez) som man använder till oblivion för att få HDR+antialiasing samtidigt.. Alltså att köra SM3 + antialisaing! Jag testade de! Med ATI:s "chuckpatch", de funkar hur bra som helst, de enda jag behövde göra va att ändra Call of Juarez-exe-filen till Oblivion så kunde jag köra SM3 och antialiasing samtidigt. här är en bild, (lägger upp lite fler sen) http://img86.imageshack.us/my.php?image=oblivion2006090521303...

Vad har du för framerate och vilka inställningar kan du ha?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Upplösning? AA, AF?

Permalänk
Medlem

som jag sa, 6x antialiasing + 6x anisotropic, sen SM3 på då....

Permalänk

Puh... varvat och klart! Slutet var mycket underhållande!

Permalänk

Är ni säkra på att spelet är så bra som ni påstår? Jag menar, kollar man recensioner verkar det verkligen inte vara någon höjdare

Permalänk
Medlem

Ett av de bättre 3d-shooters jag spelat på bra länge.
Inovativt...mycket bra känsla och story.
Känns som en äkta spaggettiwestern ala Clintan.
Rekommenderas.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JD
Ett av de bättre 3d-shooters jag spelat på bra länge.
Inovativt...mycket bra känsla och story.
Känns som en äkta spaggettiwestern ala Clintan.
Rekommenderas.

I second that!
Klart mycket mycket bättre än Gun!

Permalänk

Tja är det mycket bättre än GUN måste det vara helt ok. GUN var ju grymt på konsoll Härligt groteskt på något vis. Är det mycket censur i detta?

Permalänk
Medlem

Finns det något man kan ptcha med GeForce för att få HDR+AA? Kanske är en noob fråga men men...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nej det finns bara för Ati

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför man ska samla på dessa secrets (korten)? Händer det något speciellt när man har alla?

Permalänk
Medlem

Ingen aning =/

Permalänk
Medlem

Klarade det igår, tog en dag :s Gick ganska lätt, även om det laggade KUK på min dator, speciellt typ alla konversation-sekvenser, dom blev så osynkade så det lät verkligen inte som en konversation utan mer: "Hej!" ....30sec "Nämen hejsan!" ....20sec "Hur mår du då?" osv. -.- Laggade också väldigt mycket när man sprang i för tät skog eller smög i buskar...

Nåväl, riktigt bra spel, men SPINDLAR!! *bläääää* rös varje gång dom lät...

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk

Alltså, hur i helskotta kommer man undan efter att man snott pistolen hos Suzy?
Ja, det är första banan.. Alla är ute efter mig och jag har bara en whip.. vart ska man? Efter att ha hoppat ut från fönstret så håller jag mig till höger bakom byggnaderna och kommer jag fram därifrån så dör jag direkt i princip.

Vad har jag missat? Vart ska jag?

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

Du går upp där till höger. Kom ihåg att ducka HELA tiden annars upptäcker dem dig och det är kört.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

kan någon vara snäll och lägga upp en snabb fungerande länk. SP-demo.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColinZeal
Alltså, hur i helskotta kommer man undan efter att man snott pistolen hos Suzy?
Ja, det är första banan.. Alla är ute efter mig och jag har bara en whip.. vart ska man? Efter att ha hoppat ut från fönstret så håller jag mig till höger bakom byggnaderna och kommer jag fram därifrån så dör jag direkt i princip.

Vad har jag missat? Vart ska jag?

Här postade jag och andra hur man kommer ut ur stan:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Jag sitter fast längre fram, när man spelar som präst.
Man ska hindra någon fritagning ut fängelset och jag är därinne i huset,
det brinner och jag kommer inte ut. Vad ska man göra?

Mvh

Permalänk

Thanks getskägg. Kom på att man skulle smyga över gatan efter ett tag. Inte ta sig förbi vagnen längre fram. Aja, går bra nu.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av getskägg

Vad ska man göra?

Mvh [/B]

Upp för trappan och in igenom dörren. Sedan upp på taket och in i ladan.

Permalänk
Medlem

WOW det här var ett krävande spel, dåligt optimerat om ni frågar mig.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

jag gjorde en helt annan sak när jag flydde ur stan, gick till höger på dirrekten och tog alla lådor som låg längs den vägen om ni fattar, och byggde ett "torn" vid dom två stationära lådorna så jag kom upp, sprang runt hela stan kan ju säga att spelet inte hängde med riktigt, allt var vitt blått osv osv fast det kom tillbaka senare, och jag fick hitta piskan innan jag kunde komma vidare

Permalänk

då var man klar me dette spel. Ett av de få jag orkat spela igenom på senare dar. Gnat

Permalänk
Medlem

Tycker diligens-scenen är en av de bättre jag spelat. Helt sanslöst skoj. Riktig filmkänsla, fart och action.

Tycker om detta spel - mycket. Story och action.

Först jagad och hunsad av alla som Billy - se'n ger man igen med Guds hand via Preacher. YEEEHAWWW.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

Klassiskt PC-V2000 med mycket SSD.

Permalänk

Jag tycker spelet flyter på bra på min dator. 1024x768 med mycket effekter på. Min dator var ju ändå high-end för 2 årsen.

Visa signatur

asus A8V, amd64 +3500 venice(CNPS9500), 1024mb ddr 3200, leaktek 6800GT 256 mb AGP(vf700-cu)

Permalänk
Medlem

tycker det är konstigt, hackar "skumt" på min dator har SLI system och det hacka likadant vare sig jag kör 640*480 ultralow eller 1600*1200 ultra high? verkar helskumt, spelet kanske inte är SLI optimerat ordentligt? någon som upplevt samma, hacken kommer bara när man går oxå, står man stilla så verkar det fungera bra!?

kommer heller inte ut ur stan efter suzy men var hittar ni piskan? jag staplade lådor tills jag kom upp till henne?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.