Permalänk

Vilket 7600GS

Eftersom Leadteks 7600GT för AGP verkar vara omöjligt att få tag på så undrar jag vilket 7600GS ska jag köpa istället?

Gärna ett med passiv kylning. Maxpris ca 1700 kr.

Permalänk

Jag skulle ändå satsa på GT kortet du kommer förmodligen bara ångra dig senare, visst det är inte kul att vänta på restnoteringar, men det kan ju vara värt det (om det inte handlar om flera månader)

Fick just ett mail från inet data.

"Vi fick en leverans på 7600GT kortet idag, tyvär fick vi in ett fåtal kort och vi har väldigt många restordrar som väntar på det kortet. I den takt som korten kommer in så kommer det att levereras till de ordrar som väntar på det."

Det här fattade ju jag med så jag har mailat dom igen och frågat om det handlar om veckor eller månader.

Men det känns ju som att ett fåtal kort till väldigt många=lång tid=julklapp

Men det kan väl inte vara det enda företag i Sverige som säljer detta kort??

Visa signatur

ASRock Z77 E4 | I7 3770K | 16Gb Vengeance | Sapphire TRI-X R9 290 OC | FD R2 | C TX650 | Samsung 250 SSD | Corsair H100 | LG 29EA93

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hittade precis PC-huset med för en stund sen försöker komma fram på telefon för att se om dom har på lager.

Har fått bekräftat att dom har för omgående leverans, har beställt.

Så "bajsakleta" om du nu fortfarande vill ha ett GT så skynda innan dom tar slut här med..

Visa signatur

ASRock Z77 E4 | I7 3770K | 16Gb Vengeance | Sapphire TRI-X R9 290 OC | FD R2 | C TX650 | Samsung 250 SSD | Corsair H100 | LG 29EA93

Permalänk

Slut där med

Ringde PC-Huset och den är slut där med och även hos deras tre leverantörer...

Permalänk

Beställde jag det sista då, eller ljög han för mig när han sa att dom hade för omedelbar leverans?!
Har dock inte fått min beställning bekräftad ännu:(
Och nu har jag avbeställt mitt från inet, så skulle det skita sig är det ju längst bak i kön igen:(

Visa signatur

ASRock Z77 E4 | I7 3770K | 16Gb Vengeance | Sapphire TRI-X R9 290 OC | FD R2 | C TX650 | Samsung 250 SSD | Corsair H100 | LG 29EA93

Permalänk
Hedersmedlem

7600GT är slut överallt så ta den billgaste 7600GS du kan hitta.

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010098118

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

xpertvision 7600gs 1150kr

Visa signatur

i7 2600K | XFX 6970 | 8GB DDR3 1600mhz Vengeance| 1TB HDD | DVD-RW Dual Layer

Permalänk

Fick svar från kundtjänst på PC-Huset och tydligen från att jag fick mail om att dom hade för leverans till det att jag gjort klart min beställning (exakt 5 min efter) så hann dom sälja det sista dom hade, så då var man tillbaka från början igen. skulle dock få ett svar på eventuellt datum när dom får in nya (kan posta det här när jag vet)
Av ren frustration gick jag till onoff och köpte ett gainward bliss 7600gs 256bm för 1495:- så nu har jag 30dagar på mig att få tag på ett GT kort så jag kan lämna tillbaka det till onoff på öppet köp.

Någon som har erfarenhet av just detta (gainward bliss) kort (bra eller dåligt)?

Visa signatur

ASRock Z77 E4 | I7 3770K | 16Gb Vengeance | Sapphire TRI-X R9 290 OC | FD R2 | C TX650 | Samsung 250 SSD | Corsair H100 | LG 29EA93

Permalänk
Medlem

MMM

Jodå Blisset kör jag med för tillfället fungerar bra, bättre än mitt 6800LE som var klockat te max ej upplåsta pipor dock gick inte! så tycker det var vär sitt pris!