Permalänk
Medlem

Eller så kör du inte popups? Är du 100% säker på att du inte överlever utan popups?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tjena!
Lite imponerad faktiskt! Bra jobb!

Det kan säkert bli bättre på några punkter dock, om man delar min uppfattning dvs.

Design är mer än bara utseende, det handlar om att skapa förutsättningarna för att målet med webbplatsen uppfylls.

Om du vill att webbplatsen ska generera jobb så tror jag att du tjänar på att byta ut texten på "om mig" och få den att behandla andra saker än dina favoritfilmer, vilken position du har i fotboll och din favoritmusik etc.
Visst, det kanske är viktiga saker för dig, men om du vill få folk att anlita dig, vilket jag fick intrycket av var målet med sidan, så borde du fokusera på vad de är intresserade av istället, och vad som imponerar på dem.

Det vore bättre att skriva om ditt "brinnande intresse för design och kreativt arbete", din syn på teknikens roll i världen, nu och i framtiden etc.
Dessutom borde du poängtera att du söker uppdrag mer och förklara vilka typer av uppdrag du kan utföra och när.

Men... om du vill ha en personlig sida att bara visa dina bilder och skillz för polarna och brudarna så är det bra

Tycker även att de mörka bakgrundsdetaljerna (blommor eller vad det nu är) blir lite störande och borde göras lite mindre framträdande, speciellt i contents översta del.

Galleriet borde ha en meny/överblick så man kan få se alla bilder som tumnaglar och själv välja att se på de som väcker ens intresse. Att förvald bild är randomizad är väl säkert lite skoj men irriterande om man t ex. vill visa någon bild 3 och blir randomizad till bild 19...

Så! Det var mina synpunkter!
Fortsätt!

EDIT:

Såg nu att man kunde skriva in en siffra för vilken bild i galleriet man ville visa, men saknar fortfarnade överblicken !

Visa signatur

-Jag tycker DU är en härmapa!
-Jag tycker DU är en härmapa!

Permalänk
Medlem

Trevlig Sida!;D

kanske lite för liten text för att vara grå på vitt :>

bor med i Fbg ;D

Visa signatur

1+1=11=3!