• Spel där man är serie-mördare eller mass-mördare. Döda, döda, döda liksom - TIPS..?

Permalänk

Evil Genius?
Ingen direkt verklighetstrogen grafik, men det är nog nyttigare att bli av med aggressioner genom skratt än genom att skada oskyldig kod.

edit
Ja, och så kan du släppa ner folk i en stor industrimixer, suga ur hjärnan, smälla ihop stora bokhyllor på dom m.m.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Avstängd

Inte konstigt att det finns massa psykfall i samhället med såna spelare som han

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Inte konstigt att det finns massa psykfall i samhället med såna spelare som han

Suck! Om du inte redan har fattat det så är inte spel på riktigt. Själv älskar jag spel där man får döda massor med oskyldiga människor. Det betyder inte att jag är psykiskt störd och går och slår ner folk på gatan. Jag är ute efter underhållning och kan skilja på spel och verklighet och det tror jag att även han kan. Så varför säga något sådant?

Permalänk

finns inga spel eller filmer, böcker osv som gör en människa till det den är, jag tror mycket på uppväxten, trauman, händelser i livet som den/dom personer som utför dåden genomgått.Nåt som deras hjärnor inte kan bearbeta. kanske låter löjligt men så tror jag iallafall.

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Medlem

Lol du e sjuk ju , tycker du ska spela barbie så du kommer på bättre tankar!

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Inaktiv

I Fallout/Fallout 2 kan man slakta både kvinnor och barn. Även hundar. Rekommenderas!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slappyjoe
köp roller coaster tycoon där mejar dom ner folk som det vore bowlingkäglor
=MASSAKER=
http://www.needforfun.com/videos/rollercoastermassacre.html

hahaha, fan vad bra

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Glömsk

Allså, i traditionella Quake/Carmageddon/Postalliknande våldsspel finns det ju inga oskyldiga, bara statister som är till för att dödas. Om man verkligen vill döda riktiga oskyldiga så måste man spela ett fritt heroiskt spel där tanken är att man ska rädda de oskyldiga - men man väljer att inte göra det för man är så badass ;). Exempelvis Baldur's Gate II. Där kan man vara riktigt ond. Kanske inte så värst grafiskt dock.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av molis
Lol du e sjuk ju , tycker du ska spela barbie så du kommer på bättre tankar!

Kan man döda Barbie?

OT: Tack för tips, ska testa lite nya nu. Verkar dock som det saknas ett renodlat psykspel de senare åren (alltid?).... synd

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Medlem

Om du har en PS2'a, State of Emergency! Vet inte om det har släppts till PC, isåfall är det ett klockrent val enligt mig.

Permalänk

Jag har för mig man kunde gå berserk i Fabel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexandersson
Jag har för mig man kunde gå berserk i Fabel.

Jepp, och därav får man horn i pannan samt ser ondare och ondare ut för varje oskyldig liten människa du har ihjäl.

Visa signatur

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Tutan
Kan man döda Barbie?

OT: Tack för tips, ska testa lite nya nu. Verkar dock som det saknas ett renodlat psykspel de senare åren (alltid?).... synd

Haha du kan ju alltid pussa henne !

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

hm pussa barbie neetack +o( lol..

ni e sjuka ni som skrivit förswlag men i love it:P..

kep the games comin:D

Permalänk
Medlem

Gillar iden skarpt, är också sugen på ett sådant här spel som trådskaparen söker!

In med mer förslag!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Suck! Om du inte redan har fattat det så är inte spel på riktigt. Själv älskar jag spel där man får döda massor med oskyldiga människor. Det betyder inte att jag är psykiskt störd och går och slår ner folk på gatan. Jag är ute efter underhållning och kan skilja på spel och verklighet och det tror jag att även han kan. Så varför säga något sådant?

Nej det är inte på riktigt, men yngre spelare kan faktist påverkas av såna spel (nu vet jag ju inte hur gammal trådskaparen är iof). Det var nåt program på tv för ganska länge sedan där dom intervjuade en 15 åring (svensk) kille som hade spelat postal, han hade fantiserat att dra till sin egen morsa med en spade som man gör i spelet

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Nej det är inte på riktigt, men yngre spelare kan faktist påverkas av såna spel (nu vet jag ju inte hur gammal trådskaparen är iof). Det var nåt program på tv för ganska länge sedan där dom intervjuade en 15 åring (svensk) kille som hade spelat postal, han hade fantiserat att dra till sin egen morsa med en spade som man gör i spelet

Jo men vid 15 års ålder är man rätt trött på sina päron haha

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Medlem

-Hunter(Swe), jo, men sådana personer finns det ju ändå, det var ju några amerikanska barn som hoppade från ett hustak (höghus) för att dom trodde att dom var pokemons... och det är ju inte direkt våldsamt?
folk som redan har en tendens att kunna bli psykisktsjuka borde inte spela postal 2... (tack och lov för att psykvården i sverige funkar bra )

EDIT: jag diggade soldier of fortune 2 starkt blev dock lite besviken när jag testade det för ett tag sedan... jag kom ju ihåg det som ett assnyggt spel

Permalänk

Half-life 2

Förresten, Reservoir Dogs och The Punisher kanske fyller upp till några av era krav?

Permalänk
Avstängd

soldier of fortune 2 är väl inte speciellt fult?, jag tycker grafiken håller även idag. Det som retar mig är att han leker med vapnet och att det verkar vara omöjligt att träffa när massa buskar ivägen (texturen stoppar kulan?) jag har i och för sig bara testat demot när det kom ut så nån patch kanske har fixat det efteråt

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Nej men de som verkligen tar illa av spel lider redan av någon psykisk sjukdom. Ok om de är små så borde dem inte spela, om inte några föräldrar sitter med, men som 15åring så tror jag att man kan skilja på de två sakerna

Grymmt sugen jag blev på postal 2

Permalänk
Medlem

Condemned - Criminal Origins

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John the Baptist
Jag vet inte hur gammal du är men ta en titt på om du inte kan bli FN-soldat eller typ soldat i den amerikanska armén, då får du ju slakta hur du vill, mörda och våldta. :S

Seriöst, tycker man bara om sånt så är man inte riktig i skallen. Sök hjälp och fixa postal 2

Skulle nog rekomentera Al-gayda då.. undrar hur många fler kvinnor och barn dom mördat... riktiga psycos, jänkarna är bara dumma och kåta.. det är hundar med.

Men jag stödjer inte USA för ruttet öre, United States of Assholes.. dom skiter ner miljön och ignorerar det helt medans vi får skiten..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
...jänkarna är bara dumma och kåta.. det är hundar med.

Du glömde en sak, dom har fetaste befolkningen också. Jävla fettoland, vi svenskar är spinkiga jämfört med dom trots att vi är överviktiga vi med

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Du glömde en sak, dom har fetaste befolkningen också. Jävla fettoland, vi svenskar är spinkiga jämfört med dom trots att vi är överviktiga vi med

Har för mig att sverige ligger en plats efter USA i "fetast befolkning".

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Avstängd

Var har du läst det, jag tycker inte vi svenskar verkar speciellt feta. Jädra offtopic , sorry för det

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

vill du slaka kvinnor och barn? .. okej du är lite ..sjuk?

Hunter(Swe) stämmer allt ditt

"AMD 64 Dual Core 4400+ 2,2 GHz boxad, Crucial 2 x 1 GB PC3200 400MHz, MSI K8N Neo2-FX moderkort, SoundBlaster X-Fi eXtremeGamer (ej pro), Maxtor DiamondMax Plus9 80Gb 8Mb 7200rpm UDMA-133, NEC ND-3540A DVD brännare, GainWard GeForce 7800GS (med 7900GT chip) 512MB RAM AGP 8x, Logitech MX510 mus, Logitech OEM Internet Tangentbord, bZerk 500W nätagg."

???? så fall super dator

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
vill du slaka kvinnor och barn? .. okej du är lite ..sjuk?

Hunter(Swe) stämmer allt ditt

"AMD 64 Dual Core 4400+ 2,2 GHz boxad, Crucial 2 x 1 GB PC3200 400MHz, MSI K8N Neo2-FX moderkort, SoundBlaster X-Fi eXtremeGamer (ej pro), Maxtor DiamondMax Plus9 80Gb 8Mb 7200rpm UDMA-133, NEC ND-3540A DVD brännare, GainWard GeForce 7800GS (med 7900GT chip) 512MB RAM AGP 8x, Logitech MX510 mus, Logitech OEM Internet Tangentbord, bZerk 500W nätagg."

???? så fall super dator

Superdator är väl att ta i?, jag kan i alla fall spela de flesta spelen på högsta. Hur som helst så tog det väldigt lång tid att spara ihop pengar då man bara får sossbidrag

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Knights Of The Old Republic 1 & 2 kan man vara duktigt ond i om man vill, men kanske inte slakta runt av hjärtans lust. Riktigt roliga spel dock, om man gillar rollspel och Star Wars alltså.

Visa signatur

"You're never to old to burn to death in a fire." -Red Forman

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John the Baptist
Jag vet inte hur gammal du är men ta en titt på om du inte kan bli FN-soldat eller typ soldat i den amerikanska armén, då får du ju slakta hur du vill, mörda och våldta. :S

FN-soldater slaktar och våldtar iofs inte.

Visa signatur

Hmm