Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Permalänk
Medlem

Du menar Jennifer Morrison från House?

Likaså en tv-serie skådis.

http://imdb.com/name/nm0607185/

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A - Intel Core i7 8700K - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance - Gigabyte GeForce RTX 3080 Ti 12GB - Fractal Design Celsius S24 240mm - Corsair RM750x 750W - Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS - Fractal Design Define R6

Permalänk
Avstängd

Jo hon, fattade att hon var b-serieskådis, sa bara att jag inte sätt henne förut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ton
Den enda jag inte sett var hon som var briefingbruden hos GDI.

Hon är med i House på TV4! Kan säga att jag blev rätt förvånad när jag såg henne i spelet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord E
Hon är med i House på TV4! Kan säga att jag blev rätt förvånad när jag såg henne i spelet!

Men håll med om att hon spelade jävligt uselt...

Visa signatur

"Bibeln skrevs av samma människor som sa att jorden var platt..." -O. Kend
"The best argument against democracy is a five-minute discussion with the average voter." -W. Churchill
"Religionens värsta fiende är informationsåldern." - F. C. Hughes

Permalänk
Medlem

Hihi, älskar henne
Har dock sett lite filmer med henne osv.

Inte sämre än de andra skådespelarna i C&C3 iaf

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A - Intel Core i7 8700K - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance - Gigabyte GeForce RTX 3080 Ti 12GB - Fractal Design Celsius S24 240mm - Corsair RM750x 750W - Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS - Fractal Design Define R6

Permalänk

Jo hon var rätt kass tyckte jag med, den bästa var han som spelar Sawyer i lost.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem

älskar house md o lost är också okej.. visste bara att "sawyer" skulle vara med men när jag testade demot tänkte jag bara va fan..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

lite halvkul att han påminner mycket om sin karaktär i lost, samma frisyr och sarkastiska uppsyn.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk

OK... har spelat spelet lite igår och jag måste tyvär säga att jag är lite besviken på antalet uppgraderingar. Det tar ungefär 1-2 mins för att få de bästa trupperna vilket är ganska mycket för snabbt.

Fler uppgraderingar, fler möjligheter!

Permalänk
Inaktiv

Jag tycker att det går lagom fort.. Det är bara inte den vanliga slöa stilen av RTS

Permalänk
Medlem

Fortfarande ingen som hittat eller gjort en skön nya bana som man kan lira multiplayer på?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8400 3,0 GHz; MSI 8800GT 512OC; 4GB Corsair XMS2; 2 x 500GB ; Windows Vista Ultimate x64

Permalänk
Avstängd

Vafan, Michel Ironside är bäst!

Ok har aldrig sett honom som något annat än en hård officer i någon film:P, han kan ju typ inte göra något annat.

"Sawer" har jag bara sett i Lost förutom CC3 så de är svårt att säga hur bra han är. Han gör i för sig den bästa insatsen, tycker jag med, men så är hans roll, just typ lika dan som den i Lost.

Sen har vi Jennifer Morrison, som typ gör den sämsta skådespelarinsatsen, men snygg är hon ju åtminstone.

Tricia Helfer, gör kanske den mest obalanserade insatsen, ibland bra, ibland på gränsen till kass. Hennes repliker är i för sig inga höjdare heller. Blev faktiskt lite imponerad av att hon klarade hålla NOD propaganda tjat talet, i början av campaignen, utan att man somnade. I den scenen så har hon ingen motskådis eller objekt att agera med och hon babblar konstant i typ 5 minuter.

Grace Parks roll var väl också ganska otacksam. Ointressant karaktär med standard repliker. Ja, hon blir väl godkänd.

Vi har också reportrarna som är godkända. Var det föresten ingen som tyckte att nyhetsreportaget när man klarade GDI som "god" var sjukt kort i jämförelse med om man klarat det som "ond"

Kane gjorde sitt också. Mer än godkänd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurrq
Fortfarande ingen som hittat eller gjort en skön nya bana som man kan lira multiplayer på?

Man börjar bli trött på de vanliga 2vs2 banorna. Give nya banor!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ton
Vafan, Michel Ironside är bäst!

Ok har aldrig sett honom som något annat än en hård officer i någon film:P, han kan ju typ inte göra något annat.

"Sawer" har jag bara sett i Lost förutom CC3 så de är svårt att säga hur bra han är. Han gör i för sig den bästa insatsen, tycker jag med, men så är hans roll, just typ lika dan som den i Lost.

Sen har vi Jennifer Morrison, som typ gör den sämsta skådespelarinsatsen, men snygg är hon ju åtminstone.

Tricia Helfer, gör kanske den mest obalanserade insatsen, ibland bra, ibland på gränsen till kass. Hennes repliker är i för sig inga höjdare heller. Blev faktiskt lite imponerad av att hon klarade hålla NOD propaganda tjat talet, i början av campaignen, utan att man somnade. I den scenen så har hon ingen motskådis eller objekt att agera med och hon babblar konstant i typ 5 minuter.

Grace Parks roll var väl också ganska otacksam. Ointressant karaktär med standard repliker. Ja, hon blir väl godkänd.

Vi har också reportrarna som är godkända. Var det föresten ingen som tyckte att nyhetsreportaget när man klarade GDI som "god" var sjukt kort i jämförelse med om man klarat det som "ond"

Kane gjorde sitt också. Mer än godkänd.

Jag blev riktigt förvånad när jag läste att Joe Kucan (Kane) gjorde sina repliker/filmer redan 1998.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd

Det viktiga är att skådespelarna ser bra ut.

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Avstängd

Så sant:P Westwood har alltid varit bra på det och det är skönt att se att EA LA vet hur de ska spela sina kort.

Permalänk

Jag har tröttnat jätte mycket på banorna nu. Vart finns det nya? Editorn har ju varit ute ett bra tag så det borde ju finnas banor. Och jag är inte tillräckligt bra för att göra egna.

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk

Spelet suger rätt mycket... EA har fuckat sönder online servarna och när fan kommer nästa patch :S

Permalänk
Medlem

Yez, nu är nya patchen ute. Inte tankat den själv dock. Har redan hört att folk spammar rocketgubbar istället för tanks nu

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

Det är MYCKET bättre balansmässigt nu. Allt går att kontra och det har gjort att matcherna tar lite längre tid än 3.5 minuter (vilket var min medeltid innan). Det finns tusentals fler fungerande taktiker och ja, allt är helt enkelt som det borde ha varit från början.

En av mina favoriter är att snabbt få ut tre till fyra flametanks och sen köra cloaking field på dem, dra in i motståndarens bas och bränna sönder så många byggnader man kan medan han är upptagen med att attackera mig.

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Medlem

Efter att jag installerat 1.05 patchen så krashar spelet innan jag ens hunnit komma in i det. "cnc3game.dat har stött på ett problem och måste avslutas". Vaf göra åt detta?

Permalänk

Jag undrar bara om det finns någon som vet nåt sätt att ta bort/stänga av superweapons? Jag tycker dom förstör hela spelet.

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unbegripable
Jag undrar bara om det finns någon som vet nåt sätt att ta bort/stänga av superweapons? Jag tycker dom förstör hela spelet.

Sant.. nuken och den "rift-generator" lr vad den kallas tycker jag s*ger.
Fast ION cannon e la go

Edit* : det finns ju ingen sådan knapp lustigt
finns säkert nån .ini fil dom går att fixa

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk

vad för dator kräver detta spel för att man ska lira i 1280x1024 o allt på allra högsta i videosettings utan att d hackar alls??

Permalänk

Jag kör 1600x1200 med allt lulllull, på en E6600 @3.3GHz - 2GB RAM - 8800GTS 640MB och det funkar finfint.

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk

Jag kör i 1680x1050 med allt lull lull flytande med datorn i sig. Dock har jag ganska låg AA etc.

Permalänk
Avstängd

Kan ett spel vara mer obalanserat LOL säger jag. Jag mötte en kille övet intenet å han var det fitt laget Scrin, Å jag körde min vanliga strategi med GDI, Visst den funkade men sen kom hans så jävla cp flygplan som inte går å stoppa LOL LOL LOL så jävla äckligt spel varför gör alltid EA så att ett lag är uber grymt?? VARFÖR!!!!!!!!. Sen deras vanliga flygplan har ju fan oänligt i ammo fy fan vilket äckligt spel så jävla LOL snacka om Ea ska få klago mål med virus i sig fy fan säger jag bara!.........Jävla fjortis lag typ är det. Ungefär som en trainer till spelet ''unlock uber team scrin press F8'' Detta spel ska väck ifrån datorn å aldrig mera spelas LOL LOL LOL LOL

Edit: jag hade minst typ 40 AA guns men dom kunde inte stoppa dom 8st deviators (flygplanen) eller vad dom heter. =/ Tycker dom blir lite väl överdrivet när dom får sin sköld. Vad får Gdi som är nått i den klassen? ? ? Så fort nån väljer scrin lämnar jag spelet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Kan ett spel vara mer obalanserat LOL säger jag. Jag mötte en kille övet intenet å han var det fitt laget Scrin, Å jag körde min vanliga strategi med GDI, Visst den funkade men sen kom hans så jävla cp flygplan som inte går å stoppa LOL LOL LOL så jävla äckligt spel varför gör alltid EA så att ett lag är uber grymt?? VARFÖR!!!!!!!!. Sen deras vanliga flygplan har ju fan oänligt i ammo fy fan vilket äckligt spel så jävla LOL snacka om Ea ska få klago mål med virus i sig fy fan säger jag bara!.........Jävla fjortis lag typ är det. Ungefär som en trainer till spelet ''unlock uber team scrin press F8'' Detta spel ska väck ifrån datorn å aldrig mera spelas LOL LOL LOL LOL

Edit: jag hade minst typ 40 AA guns men dom kunde inte stoppa dom 8st deviators (flygplanen) eller vad dom heter. =/ Tycker dom blir lite väl överdrivet när dom får sin sköld. Vad får Gdi som är nått i den klassen? ? ? Så fort nån väljer scrin lämnar jag spelet

-_-

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Kan ett spel vara mer obalanserat LOL säger jag. Jag mötte en kille övet intenet å han var det fitt laget Scrin, Å jag körde min vanliga strategi med GDI, Visst den funkade men sen kom hans så jävla cp flygplan som inte går å stoppa LOL LOL LOL så jävla äckligt spel varför gör alltid EA så att ett lag är uber grymt?? VARFÖR!!!!!!!!. Sen deras vanliga flygplan har ju fan oänligt i ammo fy fan vilket äckligt spel så jävla LOL snacka om Ea ska få klago mål med virus i sig fy fan säger jag bara!.........Jävla fjortis lag typ är det. Ungefär som en trainer till spelet ''unlock uber team scrin press F8'' Detta spel ska väck ifrån datorn å aldrig mera spelas LOL LOL LOL LOL

Edit: jag hade minst typ 40 AA guns men dom kunde inte stoppa dom 8st deviators (flygplanen) eller vad dom heter. =/ Tycker dom blir lite väl överdrivet när dom får sin sköld. Vad får Gdi som är nått i den klassen? ? ? Så fort nån väljer scrin lämnar jag spelet

Du får helt enkelt lära dig spela spelet. Om du låter honom få en så stor armé med så många high-tech-saker förtjänar du att förlora, scrin är livsfarliga i end-game. Annars går det ganska enkelt att få ner såna med pitbulls, AA-guns, mammoths eller firehawks, bara du upptäcker det innan hela armadan är precis utanför din bas. Bäst är ju självklart en blandning av alla.

Ett tips är ju att titta på lite demos från t.ex. http://www.gamereplays.org/community/index.php?showforum=1648

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raven6z
Du får helt enkelt lära dig spela spelet. Om du låter honom få en så stor armé med så många high-tech-saker förtjänar du att förlora, scrin är livsfarliga i end-game. Annars går det ganska enkelt att få ner såna med pitbulls, AA-guns, mammoths eller firehawks, bara du upptäcker det innan hela armadan är precis utanför din bas. Bäst är ju självklart en blandning av alla.

Ett tips är ju att titta på lite demos från t.ex. http://www.gamereplays.org/community/index.php?showforum=1648

><, Men varför har inte orcas oändligt i ammo för båda dom andra lagets flygplan har ju det =/.....Mammoth dör utav dom bläckfisk liknande scrin tanks som står bakom deras flygplan. Sen deras moderskepp är ju näst intill omöjligt å få ner :(. å på tal om deras starkaste vapen LOL det dödar ju allt inom en viss radie typ 4-5 ioncannon explosioner.