Problem när jag tar emot filer på msn.

Permalänk
Medlem

Problem när jag tar emot filer på msn.

Hejsan,

Jag har ett litet problem när jag tar emot en media-fil på msn. När jag tagit emot låten/filmklippet eller vad det än är, ochska öppna det genom att klicka på länken där det står att man har tagit emot följande fil och sen mappen där den sparats. Om jag trycker där blockerar windows mig från att öppna filen och den tas omedelbart bort, eller iallafall göms. Det här är mycket irriterande och händer varenda gång jag tar emot mediafiler.
Någon som känner igen sig och skulle kunna hjälpa?

Tacksam för svar!

//wfps_105

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 3.0Ghz | 4GB Corsair DOMINATOR @1600Mhz | ATi PowerColor HD5870 PCS+ 1GB | Corsair PS 750W HX | SSD - Intel 320 160GB
Canon EOS 450D + 18-55/3,5-5,6 + Canon EF 50/1,8 II

Permalänk

jag hade samma problem förut.. tror de hjälper att kryssa AV "sök filer med" skiten. eller så väljer du helt enkelt ett antivirusprog att söka med som kan "accepta" filen.. i vissa fall hjälper inte detta ändå.

Som sagt hade samma problem förut men efter en grekland resa i en vecka så var problemet borta helt plötsligt

Annars får du väl mecka med att öppna mappen manuellt o köra filen därigenom

peace

Permalänk
Medlem

A-Patch elller så ger du helt f*n i att klicka på länken?
Du kan ju öppna Utforskaren och gå via den vägen.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk

Innan du trycker på okej så bläddrar du bara fram till mappen och dubbelklickar sen kan du trycka okej och filen finns kvar.

Visa signatur

Lian-Li PC7 V3 scand | Intel E6750 @ 3.6 GHz | Gigabyte P35 DS3 | Corsair 2x1024 mb PC6400 Cl4 | Corsair 520w | Scythe Infinity | Inno3d 8800gts 320 mb @ 621/918/1512 | WD 500gb AAKS |4 x Nexus "real silent" | Scythe KamaMeter |

Tempz:proc: ~40 idle, ~70 load, graf: ~60 idle, ~75 load

Permalänk
Medlem

Eller också åker du till Grekland en vecka, så är det fixat när du kommer hem!

Mvh

Permalänk
Medlem

Ao, ska faktiskt till grekland om ett tag... x]
Jo, det är klart jag vet att man kan gå dit direkt via utforskaren. Men vissa gånger då jag inte tänker på det ock bara trycker på en fil och den sen försvinner gör mig förbannad.

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 3.0Ghz | 4GB Corsair DOMINATOR @1600Mhz | ATi PowerColor HD5870 PCS+ 1GB | Corsair PS 750W HX | SSD - Intel 320 160GB
Canon EOS 450D + 18-55/3,5-5,6 + Canon EF 50/1,8 II