Webhallen tävlade om att märka returer som nya

Permalänk
Skrivet av Neon:

Mycket möjligt men när jag hade med dem att göra så lämnade de gärna inte öppet köp och i mitt fall hade jag problem med att ta mig till butiken. Det var inte så svårt att hitta butiker som erbjöd bättre service.

Det är därför jag i alla fall det går alltid går till en fysisk butik i första hand. Det är en HELT annan sak att prata med en fysisk person än över mail eller telefon.
Har faktiskt aldrig vad jag kan komma ihåg blivit missnöjd vid en fysisk retur/reklamation på någon butik. Via mail är värst, vänta ibland i flera dagar på svar och sen så missförstår någon något eller något glöms att skrivas så springer tiden iväg medan fysiskt kan man ofta fixa det direkt på plats.

Jag kommer sakna webhallen, tyvärr har det gått utför med dom ett bra tag nu. Tråkigt då det var en väldigt bra butik en gång i tiden.
Blir väll inet som man får köra 100% på nu istället. Även om de har lite få butiker.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turbo9

Permalänk

Skit-hallen beter sig som förväntat.

Permalänk
Medlem

Jobbar de där två som tävlade i att olla möss kvar?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

What the fuck? Man har på riktigt haft en TÄVLING som går ut på att omplombera varor som har bruten plombering? Hur jävla dumma får man bli?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Skräpföretag, blev sämre redan månader efter att de köptes av Komplett.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro