Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Ele druid build sökes! Pvm! Dyr gör inget

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
KÖR INTE 3X1 annars får ni kanske bara flera av varje sort.. kör allt i samma game

nej men jag har 3x1, då kan jag ta den så han slipper leta för att hitta alla 3x3 så han bara behöver hitta 3x2

Visa signatur

Please tell your boobs to stop looking at me !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeX-WickeD
Benny, vi kan nog köra den snart, typ ikväll nån gång. om inte du vill pröva solo men det är mkt tråkigare :(:)
Har du 3x3 nu eller ska vi ta min 3x1 också ?

Jag har 2x3 nu
kanske vid 18:30 om du är inne (efter simpsons )

[Edit] Du logga ju ut precis när jag tänkte skriva
[Edit] Är afk nu, är bara inne i ett game och mögglar

Permalänk
Medlem

need 3 trap skillers o ist

Softcore ladder givetvis

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk

du är inne nu, vi kan göra't nu..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

23.00 något run allesammans? =D msåte bli skillad så ja kan köra egna mf runs..

baal? andy *haha?

hmm, ventrilo ikväll de som vet, annars posta här ellllller så kom in i kanalen runt 23.00

Permalänk
Medlem

Need Natalya's Mark om någon har eller hittar

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk

tihi hitta pc skiller med +6 str

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Men det är juh faktist inte mitt fel att jag är bäst eller hur

Nae nu ska jag däcka i badkaret cya

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Medlem

Nån som säljer enigma eller ele skillers?

Permalänk

Vad är en 3pb amu och en pb skiller värd i ladder? Jag har om någon behöver.

Visa signatur

Din boj i bukten.

Permalänk
Medlem

NEEEJ, min Enigma försvann precis.

Dog sen rejoina ja game så tog ja min corpse men ja hade aldrig tillräckligt me str så ja kunde inte använda Enigma men ja hade en face horror mask(+20str)som ja tog på mig för att använda den och enigma ger ju str så ja kunde ta av mig face horror mask.
Hade fullt i inventoryt för ja hadde massa potions där(efter jag dog).
Sen dog på det gamet igen utan enigma på mig så jag rejoina igen och då fanns bara ett corpse där med mina saker inte det andra corpset med enigma så min Enigma försvann för alltid......:(

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2:nd3x
NEEEJ, min Enigma försvann precis.

Dog sen rejoina ja game så tog ja min corpse men ja hade aldrig tillräckligt me str så ja kunde inte använda Enigma men ja hade en face horror mask(+20str)som ja tog på mig för att använda den och enigma ger ju str så ja kunde ta av mig face horror mask.
Hade fullt i inventoryt för ja hadde massa potions där(efter jag dog).
Sen dog på det gamet igen utan enigma på mig så jag rejoina igen och då fanns bara ett corpse där med mina saker inte det andra corpset med enigma så min Enigma försvann för alltid......:(

ok, synd :(...
Fatta typ inte ett piss hur den försvan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Benny Bunny
ok, synd :(...
Fatta typ inte ett piss hur den försvan?

Hade samma probb förra laddern, dock fick jag behålla enin, tappade 'bara' mara 29, 2x bk. shako, frosts, cta + lite mera på necen vad han nu hade... :/

Ngn som råkar ha Arm of king Leoric förresten??

Permalänk
Medlem

n ist o mal um

Visa signatur

Permalänk

orken...skulle göra ubertristram. Öppnade portalen och så blire sojs hit och dit och diablo walks the earth. Aja tänkte ja och börja me ubertristram. Precis mitt i allt så blir det så klart connection problems.....gamet borta..

Gjorde en till efter...connection problems precis när sista håller på att dö..men då var gamet kvar iaf.

blä

Permalänk
Medlem

Nå någon som har en eni liggandes åt 2:nd3x?

Någon som vet vad keysets är värda igentligen? tex 1x3 keyset, 2x3 keyset osv i scnl?

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

tyvärr ingen aning om värden alls... kör ladder mest och ingfen aning där heller.

Needar dock Trang helm + belt på ladder. Hör av er...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bibbi
tyvärr ingen aning om värden alls... kör ladder mest och ingfen aning där heller.

Needar dock Trang helm + belt på ladder. Hör av er...

Jag har Trang bältet /w *obbe

Permalänk
Medlem

t4free obbe. Du rockar

Permalänk

Din enigma kan dyka upp igen!

Mina Perf Eth Up'ed Titans försvann, men dök upp 5 games senare i en kropp.

Kan vara så att du måste fixa str charms eller liknande också.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 - SuperNOVA 750 G2 750w - KFA2 GeForce RTX 3080 SG - G.Skill Flare X Black DDR4 3400mhz CL14 - Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk Max - Samsung 850 Series EVO 500gb - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Enigma är inte så mkt 200 fg för en bp på jsp, såg nån sälja en nyss.

Ingen som har en låg hoto till salu?

Permalänk

fan ubern gick inte lika bra denna gång benny..
Har en Paladin Torch 10/12 på NL för trade..

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_930
Nå någon som har en eni liggandes åt 2:nd3x?

Någon som vet vad keysets är värda igentligen? tex 1x3 keyset, 2x3 keyset osv i scnl?

3x3 Tror jag är 2 ist...
1x3 är det många som säljer, vet ej vad priset är...
Men dom ska ju ha ist för 1x3 O.O
Byte 1x3 mot 4/4 Rbf Fire vet ej om det var smart men INGEN som ville ha den så ^^
NeX: vill du byta Pala T mot min Assa T (19 19)?
[Edit] Loggar in snart igen
[Edit] Happ då hade man fixat ett nytt 3x3
Blir solo denna gång

Permalänk
Medlem

3x3 är väll ist?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeX-WickeD
fan ubern gick inte lika bra denna gång benny..
Har en Paladin Torch 10/12 på NL för trade..

Me need torch. Vad needar du för den?

Permalänk
Medlem

hur öppnar man ubertristram igentligen? det är keyset och vad mer? sen cuba det lr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av welelle
hur öppnar man ubertristram igentligen? det är keyset och vad mer? sen cuba det lr?

Organset öppnar man med.

EDIT: Idiotiska b.net tempban igen!

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

keys för att skaffa organen. Sen cubar man organen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ok, organsettet består av? keysetet då? behöver man inte dom?

O sorcT 15-19 N palaT wisp welelle