World biggest upgrade?! ;)

Permalänk

Nvidia MX440>Ati Radeon 9600xt>Nvidia 6800GT>2x Nvidia 7800GT>Ati 1950XTX>Nvidia 8800GTX

Många kort har det blivit

Visa signatur

ASUS Maximus III Extreme | i7 930 @ 4.2ghz | A-Data 6GB XPG PlusSeries V2 | EVGA GTX 480 SC SLI | Intel X25-M G2 160Gb SSD | 2st WD Caviar Black 640Gb | Corsair AX1200W | Silverstone Fortress II

Permalänk
Medlem

Gick från TNT2 till Radeon X1800XT.

Har haft andra kort i mellan men inget 3d acelerator.

Visa signatur

minhembio.com/darkages

Permalänk
Medlem

från en hp compaq laptop till datorn i sign

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miffow
från en hp compaq laptop till datorn i sign

hur gammal laptop?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slaktareOlsson
hur gammal laptop?!

första versionen av nx7400, den är ju inte jättedålig.. men ändå en hyffsad skillnad

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miffow
första versionen av nx7400, den är ju inte jättedålig.. men ändå en hyffsad skillnad

jo de e ju sant ^^

Permalänk
Medlem

Gick från Geforce 3 till ett integrerat på moderkortet

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Gick från Geforce 3 till ett integrerat på moderkortet

"Worlds bigest UPGRADE" inte Worlds bigest "Downgrade" Hehe

Permalänk
Medlem

Haha, jag tror jag har köpt det andra EVGA 8800GTX kortet av säljaren du köpte ifrån! Eftersom jag också köpte mitt för 4000kr.

Hitta du kortet på blocket?

Permalänk
Avstängd

tror väl nästan att gf3 är sämre än dagens inbyggda? eller är ja ute o cyklar?

Visa signatur

Antec P180 silver, C2D E6750 @ 3.2 GHz, OSZ SOE Urban CL4 2GB, Gigabyte DS4, Gainward 8600GTS 512mb (väntan på 9800GTX), Corsair 520W, HP w2207, Microsoft Reclusa Keyboard.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0h4n
Haha, jag tror jag har köpt det andra EVGA 8800GTX kortet av säljaren du köpte ifrån! Eftersom jag också köpte mitt för 4000kr.

Hitta du kortet på blocket?

Hehe.. Ja från blocket, men var bodde han?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dwn
tror väl nästan att gf3 är sämre än dagens inbyggda? eller är ja ute o cyklar?

Ja va fasen, fast inbyggda delar väll minne med resten av datorn.. Lär ju i allafall vara högre frikvenser(stavning?)

Permalänk
Medlem

Han bodde i sthlm

Permalänk
Medlem

Frekvenser

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0h4n
Han bodde i sthlm

Tufft^^ Sa han varför han sålde det?!

Permalänk

Själv fick jag från GeForce2 till ett 8800gtx :/

Efter all tid med den gamla riggen började man tvivla på att det gick att lira spel i mer än 5 fps!

Permalänk
Medlem

Här har ni stor skillnad på min f.d grafikkort Sapphire Radeon X700pro 256MB, och nu BFG Geforce 8800GTS 320MB

http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=75536
http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=75537

Visa signatur

Intel Core 2 Duo 3.16GHz 8500 E0 | Asus P5Q Deluxe iP45 | Corsair XMS2 Xtreme 2x2GB | Cooler Master Cosmos S | Powercolor Radeon HD 4870 X2 | Samsung 200GB 7200rpm | Seagate Barracuda 200GB 7200rpm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slaktareOlsson
Tufft^^ Sa han varför han sålde det?!

Köpte inte du ett av han också?

Naj, han sa att han köpt korten i Norge, sedan råkade han salrva bort kvitto, och utan kvitt så går det ej att lämmna tillbaka dom.

Fick hem mitt ex idag, ser helt bra ut och obruten förpackning av vad jag kan se.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0h4n
Köpte inte du ett av han också?

Naj, han sa att han köpt korten i Norge, sedan råkade han salrva bort kvitto, och utan kvitt så går det ej att lämmna tillbaka dom.

Fick hem mitt ex idag, ser helt bra ut och obruten förpackning av vad jag kan se.

Coolt, jag ringde fem minuter efter dej då ^^ Han sa att det var ngn som precis ringt.. Så jag trodde det var sålt, men då hade han väll två ^^