test om aerocool extremengine 3t

Permalänk

test om aerocool extremengine 3t

som rubriken sa, några bra test om denna låda, länka gärna isf ni som har den, har haft elr så är också välkomna o skriva lite ..

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

finns massvis med test.. googla bara..

Jag har lådan och är väldigt nöjd med den:

+ Extremt bra flöde (även på lägsta)
+ Snygg
+ Billig

- Drar in lite damm, inte stort problem om man har städat hemma
- Nätagget sättes fast uppochner.. vet ej om det påverkar kylningen av det

Permalänk

ok, har försökt, men svårt o hitta på engelska/svenska , men ska leta vidare.. oftast när ja söker kommer det svenska sidor men det är sen länkar o grejer..

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Google kan hjälpa dig med detta.

Skriv "Aerocool ExtremEngine 3T +review" så ska du se att du hittar hur mycket som helst info och tester.

Permalänk
Medlem

Nätaggregatet oppochner? På mitt nätagg sitter fläkten riktad nedåt, så om jag köper detta chassi så kommer fläkten va upp mot burken alltså? låter inte så bra enligt mig

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 3.6GHz || Asus ROG Strix B450-F Gaming || Asus GeForce GTX 1660 Super || Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3200MHz || Corsair RM650X V2 650W || Kingston A2000 1TB NVMe M.2 || Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

jag hade fel där.. man kan fästa agget vilken väg man vill upptäckte jag nu när jag bytte agg.. haha jävligt smidigt av mig att inte se att det var dubbla skruvhål.. jag hade bara läst nån test att agget var tvungen att sitta upp och ner och tog det för givet

Permalänk
Medlem

Jag har "Lillebror" till T3 alltså AeroEngine II har haft det i över ett år iallafall, är nöjd med det även om jag ska byta ut det, men det är pga att det börjar bli lite trångt:)

Visa signatur

| MSI P55-GD65 | | Intel i5 750 @ 3Ghz | | 8GB Corsair Vengence 1600Mhz CL9 | | XFX Radeon 7970 Black Edition @ 1Ghz |
| Corsair 620W | | Antec P182 GunMetal |