Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Avstängd

Min polare som är tung diablofreak vill väldigt gärna också testa spelet:-)
Så om nån har en invite så tar han gärna emot den:-)
hellboy76@hotmail.com

MvH albanen..

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk

är stort fan till diablo 2 slutade spelade WoW för ett par veckor sen o mythos ser jäkligt kul ut skulle verkligen vilja ha en beta invite

tack på förhand

email är michaelhemnet@hotmail.com ifall de behövs

Permalänk
Medlem

någon som har en invite över till en gammal diablo2-räv?

pm:a mig så ska vi säkert komma överens om något..=)

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

jag skulle vilja också få en invite om det gick bra.. är hur sugen som helst på att spela detta spel...

Visa signatur

AMD Athlon XP2800+ Sempron, Aspire X-Dreamer II Miditower black 400W ATX,Maxtor 120Gb 7200rpm,Radeon 9800Pro 128Mb DDR, Kingston 512 DDR, EPoX EP-8RDA3i nForce2 Ultra400 Audio LAN SocketA ATX

Permalänk
Medlem

Samma här, om någon är villig a bidra med en invite så skicka gärna den till mig! confused_boy@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Fick ett mail om att vara med om alphatestet.. men när jag regga mig så råka jag stava fel på mitt eget mail så instruktioner om hur jag skulle gå till väga för att tanka ner spelet gick åt h*****.. blev riktigt ledsen..
När släpps spelet?

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Skulle vara mycket tacksam om någon hade en invite över som jag skulle kunna få

Permalänk
Medlem

skulle vilja ha en invite kan erbjuda oink invite; adda mig på chowie_@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Nån som vet när dom beräknar vara färdiga med spelet?

Permalänk
Medlem

Borde väll vara vid November eller nåt när Hellgate: London släpps, Eftersom det bara var till för att testa "Random Dungeon" saken eller vad det var.

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Har 2st TorrentLeech invites att dela ut samt att invites till HDBits är på väg så pm'a mig eller lägg till mig på kim870707@gmail.com på msn så kan vi prata

Permalänk
Medlem

Tar gärna även jag emot en invite.

jani.mk@gmail.com

Permalänk
Medlem

Om det finns någon med en invite över så tar jag gärna emot den

voodoocaravan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Beta

Om det fortfarande finns någon vänlig själ med en betainvite så tar jag gärna emot en på orrydude@gmail.com

Verkar vara ett riktigt nice spel ^^

Permalänk
Medlem

Har läst på forumet, kommer en stor uppdatering den 15, med den medför en nya zoner (fan på tiden) som ska vara 2 gånger större än den som finns nu!
Det ska ochså vara nya skills, skillerna har blivit balanserade, och.... äntligen INT och DEX Shoulders!

Och om ni har tur så kommer dom troligen ge ut flera invites då

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk

Skulle hemskt gärna vilja testa detta spelet, verkar ju sjukt kul. diablo2 är det bästa spelet någonsin enligt mig, hoppas detta håller klassen.

om nån har en invite, så är min mail: cine_cs@hotmail.com

tack

Permalänk
Medlem

Skulle också gärna ta emot en invite om någon har, min mail är jim.heineman@gmail.com

Permalänk
Medlem

För er som redan kör, nya versionen går att ladda hem.
Tar inte så långt tid att ladda hem, kanske tar lite längre tid att patcha, men men, får se när jag kommer hem sen.
Fick dock inga invites att ge ut

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Precis som alla andra så vill jag också ha en invite, ser dock att chansen för att få en ligger på några få promille

andre.kindwall@gmail.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Precis som alla andra så vill jag också ha en invite, ser dock att chansen för att få en ligger på några få promille

andre.kindwall@gmail.com

Ryktet går att det kommer nya invites, när de väl är säkra på att servern är stabil med den nya patchen.....

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta en invite enormt mycket!

gutttta@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Där ser man. Hur har dom gjort tidigare vid nya invites, att dom skickar ut själva eller att redan inbjudna får invites att skicka ut? Eller både och?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Där ser man. Hur har dom gjort tidigare vid nya invites, att dom skickar ut själva eller att redan inbjudna får invites att skicka ut? Eller både och?

Vet faktistk inte jag har fått 5 invites totalt än så länge, som jag har gett bort

Permalänk
Medlem

Gör som alla andra och tigger en invite ifrån någon godhjärtad person

kim.sanfridsson@ciruxia.se

Visa signatur

Fotograf med eget företag och grymt teknikintresserad.
www.kimsanfridsson.com

Permalänk
Medlem

Invite uppskattas!

Permalänk
Medlem

Skulle upskatta en invite jätte mycket.
Trigger90@gmail.com

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som inte kan logga in på spelet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Någon mer än jag som inte kan logga in på spelet?

Jag har inte haft några problem med det, du har inte glömt bort lösenordet eller nåt ?

Permalänk
Medlem

Mythos verkar riktigt intressant, var själv rätt inbiten i diablo 2 innan men föll aldrig för wow (spelarna förstör spelet).

Skulle uppskatta invite.

mail: belorios@gmail.com

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk

när släpps "fulla" spellet som nån snackade om?
skulle bli otroligt glad om nån vänlig själ skulle kunna skicka en invite till mig :D:D

har dom några mer invites att dela ut?ja skrev in mailen på sidan,får se om det kommer nån invite

´/fidde

Visa signatur

HEJ!:D