Permalänk
Medlem

Extern hd fråga

Undrar om någon vet om det finns en extern hd som har en funktion som gör att den startar samtidigt som du sätter igång datorn ??? likaså stänger av sig...ja, när du stänger av datorn.
Har för mig att jag sett en sådan på dustin men hittar ingen nu- har kanske drömt.

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Re: Extern hd fråga

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Busterxl
Undrar om någon vet om det finns en extern hd som har en funktion som gör att den startar samtidigt som du sätter igång datorn ??? likaså stänger av sig...ja, när du stänger av datorn.
Har för mig att jag sett en sådan på dustin men hittar ingen nu- har kanske drömt.

Tacksam för svar

Har två WD My Book Esential 250GB USB2.0 som gör detta, är riktigt nöjd med dom, har i princip gått 24/7 i ett år nu. Har även planer på en WD My Book Premium FW400 500GB, för att testa FW gränssnittet, samt då jag fyllt upp USB-platserna. Rekomenderas av mej. 250GB USB får du för under tusingen i dagsläget.

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kicken
Har två WD My Book Esential 250GB USB2.0 som gör detta, är riktigt nöjd med dom, har i princip gått 24/7 i ett år nu. Har även planer på en WD My Book Premium FW400 500GB, för att testa FW gränssnittet, samt då jag fyllt upp USB-platserna. Rekomenderas av mej. 250GB USB får du för under tusingen i dagsläget.

kanon! det är ju bra smutt med den funktionen. Blir nog en sådan vid nästa beställning. 250gb räcker bra för mig.

Permalänk
Hedersmedlem

Trodde själv att alla externa diskar har den funktionen.. (har iof själv en 2.5disk som får strömförsörjningen via usbsladden).

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace