Drivrutin för nätverkskort till IBM R52

Permalänk

Drivrutin för nätverkskort till IBM R52

hejsan.

Har världens strul med att hitta rätt drivrutin.
Jag får ingen bot på det, har suttit sedan lunch och provat olika på ibms hemsida.
Datorn i fråga är en;
IBM R52

Kan någon hjälpa mig med detta?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

vad är den exakta modellen..?? 18XX..?? är det den den vanliga nätverkskortet eller den trådlösa..

ThinkPad klicka på länken och mata in den exakta modellen så kommer den att ge dig de drivisar du behöver..

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/product.do?templat...

Är den exakta modellen.
Det är vanliga nätverkskortet. Jag provade och tog hem en som heter Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet, installerade, datorn kände av maskinvaran. Men sen står det i felmeddelande att den inte kan starta. Har letat efter drivrutiner, (uppdaterade) men de "biter" inte på den!
Vet inte ens om det är rätt maskinvara.....?
Det blinkar grön och orange lampa i kortet när jag sätter i nätverkskabeln allafall..
Jag har lånat hem en dator nu och måste lämna tillbaka den före 22 idag. Så hoppas ngn vänlig själ kan hjälpa mig med detta, sen kommer jag inte ut på internet..
Har även provat att avinstallerat och startat om, den känner av, men står återigen "enheten kan inte starta"

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Får inte upp länken här (Firefox), kan du prova att bara skriva R52:ans exakta modellnummer? Min R40 har t ex 2722-BDG som exakt modellnummer...

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G