Söker musikspelare som uppfyller mina krav

Permalänk

Söker musikspelare som uppfyller mina krav

Söker en musikspelare till windows som:

*Går att ställa in så den genomsöker en viss mapp varje gång den startas efter nytillagd musik
*Tar lite minne och gärna har en smidig minispelare, dvs ett skal som tar mycket lite plats.
*Går att binda knappkombinationer till de vanliga funktionerna som byta låt, höja/sänka samt paus/play.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

foobar är hur bra som helst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Winamp?

http://www.winamp.com/

Säker på att winamp klarar allt det där? Har inte använt winamp sen napsters tid så vad vet jag

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thuvan
foobar är hur bra som helst

Ska ta mig en titt på det.

EDIT: Testade winamp och det uppfyller alla mina krav, tackar. Vet inte varför jag hade fått för mig att winamp var ett föråldrat program utan funktioner som äter minne till frukost :). I stand corrected.

Permalänk
Medlem

Du hade väl kört winamp 3.x en gång i tiden. Dom versionerna var total skit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KikkomaN^SWE
Söker en musikspelare till windows som:

*Går att ställa in så den genomsöker en viss mapp varje gång den startas efter nytillagd musik

Letar också efter något med den funktionen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thuvan
foobar är hur bra som helst

Gör verkligen foobar det? Isf hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taufig
Letar också efter något med den funktionen

Gör verkligen foobar det? Isf hur?

antingen lägger du in låtarna i library eller så använder du dig av en plugin som heter "playlist bind"

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

Musikcube synkar mappen varje gång du startar programmet om du talar om att den ska göra det.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|