Asus eee pc 701 - billig samt intressant!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
FAsen avd nice ;D Funderar på att knappa in en beställning nu för de^^

Gör det. Jag är avis. Frugan är inte så road över att jag vill komma över 3 lusingar.

Permalänk

heheh :D:D , men vill hälst se att någon här från sweC gör en beställning före mig.. så fixa pengar nu då o gör en beställning and tell me how it did work out D;:

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
heheh :D:D , men vill hälst se att någon här från sweC gör en beställning före mig.. så fixa pengar nu då o gör en beställning and tell me how it did work out D;:

När jag har stålarna så beställer jag omgående. Just nu måste bilen servas först men jag jobbar på det. Gbax svarade via mail att de har endel kvar men att man nog ska beställa snart för att de inte ska ta slut. De verkar dock rätt bra på att få in nya.

Permalänk
Medlem

jag funderar på att slänga in en beställning imorgon, men då ska jag helst va garanterad att få en innan fredag, annars blir det jobbigt

Permalänk
Medlem

Jag väntar in 8-tummaren, verkar vara värt att göra det

Permalänk

o vrf skulle de vara värt o vänta in den??

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

vilken upplösning kommer 8" ha??
inte sett det någonstans...är den betydligt bättre kan det vara värt det, inte annars tycker jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
vilken upplösning kommer 8" ha??
inte sett det någonstans...är den betydligt bättre kan det vara värt det, inte annars tycker jag

samma upplösning sist jag läste.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

varför ska man då ha 8" istället för 7" om upplösningen är desamma...ne orkar inte vänta på den då inte

Permalänk
Medlem

Jag har beställt från GBAX.com!

Permalänk
Medlem

vad blev totala kostnaden?
tror du man får den här veckan?!

har fingret på knappen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
vad blev totala kostnaden?
tror du man får den här veckan?!

har fingret på knappen

Ja, om jag kommer med imorgon så får jag nog denna vecka!
Totalt reserverat på mitt konto i Swedbank: 3 119,14.
Bankerna har ju olika växlingskurser. Jag har begärt att få tillbaka momsen (VAT) från dem också. De skulle betala tillbaka till kortet eller vad man ska säga.

Jag är som ett barn på julafton.. eller vad säger jag? Jag är som 15 barn tillsammans på julafton!

Edit: Nu har reserveringen gått över till dragning. Då har bara 3 098,10 dragits så det blev några kronor billigare. Kanske var växlingskursen som sjunkit eller nåt.

Permalänk
Medlem

hmm, när jag ska betala med kortet dära och kommer till sista sida så står inget under delivery adress utan bara billing adress, var skriver man in? =S
åh frusrerad jag blir av att jag inte kan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
hmm, när jag ska betala med kortet dära och kommer till sista sida så står inget under delivery adress utan bara billing adress, var skriver man in? =S
åh frusrerad jag blir av att jag inte kan

Det är ingen fara. De får din billing-adress från korttjänsten.
Jag mailade även mitt ordernummer, min adress och mitt mobilnummer så att DHL kan ringa mig om de strular till det. Jag bor på landet. Det är svårt att hitta hit.

Permalänk
Medlem

jo men jag menar delivery adressen då? vart skriver man den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
jo men jag menar delivery adressen då? vart skriver man den?

Ingenstans. De leverar troligen till din billingadress helt enkelt.

Permalänk
Medlem

okej, fått det bekräftat eller?
orkar inte strula såsom med expansys en gång till =P förlåt om jag e tjatig

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en från expansys men det var i lördagen. Jag hoppas att jag kom med i nån av dem batchen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
okej, fått det bekräftat eller?
orkar inte strula såsom med expansys en gång till =P förlåt om jag e tjatig

Jag fick ett bekräftelsemail från betalservicen där min adress står med iaf.

Permalänk
Medlem

härligt, nu såg jag dock att UPS inte passar mig med deras leveranspolicy att försöka 3 gånger och sen skicka tillbaka till avsändaren...jag är aldrig hemma dagtid så mig passar bättre när saker lämnas på utlämningsställen...så blir återigen att vänta för min del =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
härligt, nu såg jag dock att UPS inte passar mig med deras leveranspolicy att försöka 3 gånger och sen skicka tillbaka till avsändaren...jag är aldrig hemma dagtid så mig passar bättre när saker lämnas på utlämningsställen...så blir återigen att vänta för min del =(

Ups brukar inte göra så. Efter 3 försök brukar de oftast lämna den till posten etc.

Permalänk
Medlem

enligt deras hemsida (ups hemsida) skickas det tillbaka efter 3 försök

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
enligt deras hemsida (ups hemsida) skickas det tillbaka efter 3 försök

Testa att ring till dem!!!

Permalänk
Medlem

Jag kommer hålla stenkoll på vart mitt paket befinner sig. Jag ser till att jag möter dem samma dag på något sätt.

Permalänk
Medlem

jag gav som sagt upp hela idén orkar inte strula med sånt när jag inte har en chans att befinna mig hemma vid leverans

Permalänk

hmm.. nu när det var nyheter som intels eee pc delar till de övriga tillverkarna som ska konkurera så känns det ju som att man kanske ska vänta..

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slowmove
jag gav som sagt upp hela idén orkar inte strula med sånt när jag inte har en chans att befinna mig hemma vid leverans

Ta airmail då. Det går snabbt från england. Lite billigare och det kommer hem eller så får du hämta på posten.

Ska man vänta på att det kanske kommer några fler eller nya senare så kan man vänta i evighet. Det kommer nya prylar hela tiden.

Permalänk

mjo, jag har ju redan en sjysst lappy så jag kan vänta ;D

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk

N!klas , håll oss uppdaterade jag själv kommer beställa om du får hem din =D

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
N!klas , håll oss uppdaterade jag själv kommer beställa om du får hem din =D

Självklart! Jag postar bilder och annat så fort den kommit in.
Idag har de inte svarat på mail alls men de kanske tar det lite lungt inför packningen imorgon.

Min bärbara är en ASUS och jag är mycket nöjd. Lite stor och tung bara. Jag är säker på att jag kommer bli nöjd nu också. Har som sagt planer på att bygga in ett 3G-modem i datorn också.

Edit:
Jag behöver en adapter som gör om engelsk hane till svensk hane (till el-adaptern). Vart hittar jag det? Det skall ju vara svensk till engelsk. Inte engelsk till svensk vilket man oftast vill ha när vi reser dit.