Permalänk
Medlem

Mysko hårdvaru fel?

Ja, hej! är som så här att jag spelade cs igår(yay) iaf så hänger sig datorn jag trycker på resett knappen och när jag sedan kommer in i cs igen så har jag 100 fps inget lagg! MEN jag upplever nu hack? alltså ungefär på ett konstigt vis som att jag skulle ha 60hz eller dylikt fast det märks att det är 100hz.

Är lite dålig på att förklara men det kanske var hdd lagg? men icke jag har formaterat och problemet kvarstår, en sak att nämna var att jag försökte lösa hacket genom att gå in i bios och ställa in agp på x4x8 eftersom den stog på 3.0 i någon inställning(osäker, men var ingen kritisk inställning) efter det så kommer jag inte vidare till windows utan det står filen ntdflr eller något liknande saknas, OJ då! jo tar ur en hdd 30gigare från -98 jaha då kan jag gå vidare så den slänger ja bort för tillfället. Använder min 80 gigare nyformaterad utan 30 gigaren eftersom den även fuckade upp en annan dator på samma sätt med fil problemet nämd tidigare, orkar inte förklara hur jag kom fram till allt men har jobbat i 24h på detta nu och förstår inte, måste väll ha bränt något, så jag söker nu ivrigt hjälp hos er på sweclockers. Vad tror ni felet kan vara?

Att nämna kan vara att JAG misstänkte att jag hade virus innan detta hände vilket kan förklara att cs hängde sig?, är lite för vårdslös kanske men men.

Specs: amd 64 3700+ msi k8n neo2, 6600GT, corsair 1024.

Ja detta ska helt enkelt klara cs utan problem, så nu är frågan vad jag ska kunna göra för att reparera skadan och vad som ställer till allt.

Hoppas på vettiga svar eftersom jag inte har kompetensen att klara av detta själv och inte har råd med en ny burk. pusspuss

Permalänk
Medlem

Big wall of text crits you for 10k.

Testa andra drivrutiner till grafikkortet sam moderkortet ?

Visa signatur

MSI K8N Neo, AMD Athlon 64 3000+, 768 DDR 3200 RAM, ATi Radeon Hightech Excalibur 9600XT, Western Digital S-ATA 160BG HD, NEC 1600 DVD-RW