Permalänk
Robot

Dator hörnan/Datorn/Kabeldraging

Älskar att sitta och glo här på Sweclockers.com
Speciellt Byggloggarna och alla gallerier! Så jag tänkte själv bidra med lite bilder på mitt system.
Döm mig inte efter mitt chassi. Håller på att modda lite andra chassin jag har, kommer loggar på det snart!

Besök albumet: Dator hörnan/Datorn/Kabeldraging av Quakey

Permalänk
Medlem

Helt ok dock skulle det sitta fint med bättre kamera som sagt. Väntar med poäng tills fler bättre bilder kommer.

sen ett tips ha mer ljus när du ska ta med mobilkamera

Permalänk
Medlem

Tänd lampan i taket och fixa en bättre kamera så röstar jag...

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

underbar kvalitet på bilderna. godkänd kabeldragning för luftflödet, men fixa det snäppet bättre med tanke på att du har en ruta på lådan.

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)

Permalänk
Medlem

Bilderna är tagna med min mobil kamare (2 Mp) så kvallen blir inte den bästa.
Min digital kamera lånade jag ut till syrran i påskas, och kamror och alcohol är ingen bra kombination. Kabeldragnigen går inte ha bättre, sitter en platta för kanterna bakom moderkortet. Så kan inte dra något där bakom. Och 24 pins kontakten från agget sitter längs väggen på chassit och inte mitt i som det kan se ut som.

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Avstängd

Det är iaf ett Bzerk chassi, finns ett till som ser likadant ut fast med annat plexiglas men blanda in ihop dessa. är säker på att det är bzerk men vad det mer heter vet jag inte sök på prisjakt?

Visa signatur

Vardagsburk: Pentium 3.4Ghz! 2x1gb DDR400, Abit AG8, 2100GB disk.

Foto: Canon EOS 40D + Sigma 18-50 F2.8 Macro + Canon EF 17-85 F4-5,6

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganjaman
Det är iaf ett Bzerk chassi, finns ett till som ser likadant ut fast med annat plexiglas men blanda in ihop dessa. är säker på att det är bzerk men vad det mer heter vet jag inte sök på prisjakt?

Raidmax Cobra eller Scorpio är det! Är säkert det.

Permalänk
Medlem

Du får en 10:a bara för att jag har haft samma chassi (-:

Laxxal, det är ett Bezerk.

Permalänk
Avstängd

haha jepp vem hade rätt?

Visa signatur

Vardagsburk: Pentium 3.4Ghz! 2x1gb DDR400, Abit AG8, 2100GB disk.

Foto: Canon EOS 40D + Sigma 18-50 F2.8 Macro + Canon EF 17-85 F4-5,6

Permalänk

Aha, då har dom väll gjort lite likadana då? Eller är bZerk det samma som Raidmax? Ah, jag fattar inte, men dom värkar väll ha rätt då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skunkenn
Du får en 10:a bara för att jag har haft samma chassi (-:

Så det gör att galleriet är värt en 10:a? Förstår inte hur vissa tänker.

Sämsta bilderna ever och fulaste chassit ger 1P från mig.

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk

hmm...orginalfläkt...plus att det va en AMD prolle.....1P

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Medlem

Förresten Quakey! Körde du inte i skogen Har ett vagt minne utav det, men man kan ju lätt ha fel!

Röstar senare om det blir bättre bilder

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3r
Förresten Quakey! Körde du inte i skogen Har ett vagt minne utav det, men man kan ju lätt ha fel!

Röstar senare om det blir bättre bilder

Haha, jo har även ett vagt minne att du med gjorde det?

Sen alla som säger att bilderna suger kan ju *******
Jag sa att dom va dåliga och tagna med en mobilkamra, men likförbannat ska ni klaga om allt o alla? Jag VET att bilderna va dåliga, ni behöver inte säga det 100000000 gånger till mig. OM ni kan lära er att läsa innan nu skriver något vore ju det jätte bra...

Bättre bilder kommer inom ett par dagar då jag skaffat mig en ny digital kamera.

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Medlem

haha. ja, han har ju rätt, ni sitter bara här med typ fetase datorerna och klagar på quakey, som bara är en snäll liten pojke som äger på quake..

sen visar det sig att han med sitt "fula" galleri, och sin "dåliga" dator smiskar eran skjärt när det kommer till att spela datorspel.

-Man behöver inte quadcore och ett grafikkort gjort i guld för att sitta och klaga på sweclockers forum. eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ivy
haha. ja, han har ju rätt, ni sitter bara här med typ fetase datorerna och klagar på quakey, som bara är en snäll liten pojke som äger på quake..

sen visar det sig att han med sitt "fula" galleri, och sin "dåliga" dator smiskar eran skjärt när det kommer till att spela datorspel.

-Man behöver inte quadcore och ett grafikkort gjort i guld för att sitta och klaga på sweclockers forum. eller?

HAHA!

Jo det stämmer det du säger. Jag har ingen super dator, jag har inte så snyggt chassi (Håller på att moda ett chassi jag ska ha när det är klart) och min digital kamera är sönder så bilderna blir som dom andra säger "Ahhh världens sämsta biler uhuhuhu, skaffa bättre bilder din noob"

Men jag menar, jag menade inte att alla skulle säga "Fy fan va bra kort, fy fan villket snyggt chassi" utan jag ville visa va jag har. Datorn kommer bli bättre nu i månaden när man har lite pengar. Men som sagt, jag är bättre än er på Quake, och INTE FAN whinare jag om er när nig säger att ni kanske spelar dator spel?
Ska jag skriva i varje galleri att ni är några jäkla noobs? Jag menar, jag lägger ju inte upp bilder för att ni ska klaga på allt, när jag redan vet vad som är dåligt.
Men va ska man förvänta sig av folk..

Aja, jag kommer lägga upp en Bygglogg här på Swec när chassit är klart.
Och då har jag även lite nya fina saker i burken.

Edit:

En liten video på mig när jag lirar Quake.
Tappa inte hakan nu när ni ser mina reflexer.

http://www.youtube.com/watch?v=VBP7vSKoH2I

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quakey
HAHA!

Jo det stämmer det du säger. Jag har ingen super dator, jag har inte så snyggt chassi (Håller på att moda ett chassi jag ska ha när det är klart) och min digital kamera är sönder så bilderna blir som dom andra säger "Ahhh världens sämsta biler uhuhuhu, skaffa bättre bilder din noob"

Men jag menar, jag menade inte att alla skulle säga "Fy fan va bra kort, fy fan villket snyggt chassi" utan jag ville visa va jag har. Datorn kommer bli bättre nu i månaden när man har lite pengar. Men som sagt, jag är bättre än er på Quake, och INTE FAN whinare jag om er när nig säger att ni kanske spelar dator spel?
Ska jag skriva i varje galleri att ni är några jäkla noobs? Jag menar, jag lägger ju inte upp bilder för att ni ska klaga på allt, när jag redan vet vad som är dåligt.
Men va ska man förvänta sig av folk..

Jo visst är det så, fast sen kom jag på att alla kanske inte spelar datorspel heller på swec (man kanske håller på med videoredigering och sånt.. eller nått) (ofta man gör det hela dagarna)

men quake är ju hardcore

fast nu kommer alla bli galna och säga att Sweclockers inte är något fjortisforum där man spelar CS och datorspel.

skitsamma, ha en bra dag allihopa, var glad och sluta klaga på alla, mobilbilder är trots allt ganska charmiga.

tack för mig!

Permalänk
Medlem

Var köpte du tavlan som hänger bakom skärmen?
Rätt snygg faktiskt ^^

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |